Anciol Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Den siste uken har jeg igjen begynt å drømme at jeg reiser med titanic og drunkner , når den synker, føler nesten at kaldt vann lukker seg over meg og jeg synker til bunns. Så våkner jeg skjelven. Denne drømmen har hjemsøkt meg med jevne mellomrom gjennom årene. Jeg begynner jammen meg å lure om jeg har levd før en gang for lenge siden og var en eller annen person ombord på Titanic og druknet da Titanic gikk ned. Mormor pleide å si at en blir gjenfødt innen 80 år etter din død og jeg er nå snart 29 !!!!
Anciol Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2012 njah ville ikke si det om hun, hun laget salver selv av groblad som lindret sår og stoppet blod!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Salver fremstiller man på grunnlag av observasjoner av virkeligheten: Hvis en plante ser ut til å ha den effekt at den lindrer sår og stopper blødning, så er det nok en god idé å lage salver av det! Ser ingen sammenheng med dette, og troen på reinkarnasjon. Fortalte hun deg hvorfor hun trodde på slik gjenfødelse? Observasjoner, filosofiske eller religiøse argumenter, personlige erfaringer, etc.?
Anciol Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Tror mest det var for å trøste meg etter at onkel , morfar og oldemor døde med kort mellomrom! Mormoren min likte det alternative og det mystiske. Hun sa det også til meg da jeg hadde marerittet mens jeg var på besøk hos henne, mulig at hun sa det for å berolige meg eller noe i den dur! Endret 10. mai 2012 av Anciol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå