Gjest fattig Skrevet 28. januar 2004 #1 Del Skrevet 28. januar 2004 Huff, jeg har fått hull i en tann. Og nå har det begynt å gjøre sinnsykt vondt... Hvor mye koster det å gå til tannlege i oslo? Når man ma ordne ett hull . Vet noen om noen billig men bra tannleger?? Og jeg har sjekket tannlegehøyskolen... Der er det fult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 Det finnes ikke noe som heter billige og gode tannleger. Men de fleste tannlegekontorer kan ordne med en nedbetalingsordning så bare ring rundt og hør, du trenger ikke gå rundt og ha det vondt i ukesvis fordi du ikke har penger akkurat nå, det er tullprat. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg klippet faktisk ut en artikkel i Avis1 en gang om priser på tannleger i Oslo. Den billigste var Odontologiklinikkens mottaksstasjon (Geitmyrsveien 71) -180 kroner (til sammenligning tar de fleste tannleger 4-600 kroner). Ellers vet jeg ikke helt om det er lov å nevne fullt navn på de andre tannlegene som stod der, men jeg kan sende deg en PM hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Det koster ca 500 kr for en sjekk, med 2 røntgen bilder.(noen tar opptil 800 kr så skjekk rundt før du bestemmer deg, spør etter prisen på en konsultasjon.) Har du hull og skal tette det med plastfylling koster det alt fra 400 og oppover, kommer an på hvilken tann det er om det er premolar, (fortenner) eller molar (jeksler) Skal du fylle med amalgam så er jeg ikke helt sikker på prisen ( er ikke mange som vil ha det lenger) Skal du fylle med porselen koster det 2800 til 3600. Det er sånn ca pris som de fleste tannleger har. Tannlegehøyskolen er jo billigst, men der var det fullt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Sitter med prislisten til Dentalia foran meg nå - og de tar 630 kroner for undersøkelse, 2 bilder og puss/rens. Ikke av de billigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #6 Del Skrevet 28. januar 2004 Tannlegen på Byporten. Jeg fikk akkuttime der i høst og betalte 550,-. Med røntgen og all ting. Ellers har jeg min faste tannlege i Bergen. Trygt og godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 29. januar 2004 #7 Del Skrevet 29. januar 2004 Bestil time hos tannlegehøgskolen i Oslo(om du bor rundt der da) Det koster ikke annet enn forbrukt materiell!! Blir billig da vet du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 29. januar 2004 #8 Del Skrevet 29. januar 2004 Bestil time hos tannlegehøgskolen i Oslo(om du bor rundt der da) Det koster ikke annet enn forbrukt materiell!! Blir billig da vet du:) Hun skrev jo at det var fullt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 29. januar 2004 #9 Del Skrevet 29. januar 2004 Har du et hull, så kan jeg tenke meg at "sjekk" + fylling vil komme på rundt 900 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 30. januar 2004 #10 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg brukte en tannlege på Galleriet (bussterminalen) i høst. Sjekk, pluss fylling av et hull kom seg på 900 kr. (100 kr i tillegg for bedøvelse). De tar ca 500 for at du skal sette deg i stolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå