Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #1 Del Skrevet 26. mai 2002 På kvinneguiden er det moderatorer. Her er det ikke lov å komme med rasistiske uttalelser blant annet. Det jeg da lurer på er hvorfor Wavo sine rasistiske innlegg ikke er blitt sensurert? Han rakker ned på en rase - kvinnerasen. Han generaliserer, kritiserer ikke personer, men selve kjønnet, (som selvfølgelig innebefatter personer). Om han mener det seriøst eller ironisk er irrelevant. Da må det være fritt frem for folk å snakke nedsettende om feks svarte mennesker - som rase.( dette er selvfølgelig ikke ønskelig, men jeg ser ikke forskjellen.) Personlig synes jo jeg også at det hele er lattelig, men dette går på prinsippet; skal det være lov å henge ut bare en rase? Rase går ikke bare på hudfarge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. mai 2002 #2 Del Skrevet 26. mai 2002 Jeg er helt enig med deg.Og du har helt rett.Skal man slå ned på en ting bør man også slå ned på en annen.Hvorfor dette blir sett gjennom fingrene med er jeg ikke sikker på,men jeg vet med meg selv at jeg kan ikke ta innleggene hans alvorlig. Når en gutt klarer og skrive 469 innlegg på 14 dager som KUN handler om å slenge dritt om kvinner,sier det seg selv at denne gutten trenger seriøs hjelp ellers så er han kun ute etter å provosere. Jeg velger å tro det siste. Det jeg reagerer på er måten han syter å bærer seg for at vi angriper han personlig osv.osv. Hvorfor skal vi det ikke?? Selv om han ikke skriver Thea ditt Thea datt snakker han jo nedsettende om oss kvinner,at man kanskje tar seg nær av det er en helt naturlig ting. Men som sagt,la han få holde på.Om han får noen slags glede ut av provokasjonen sin så la han få det. Å hoppe over innlegg signert av Waco er ikke no problem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 26. mai 2002 #3 Del Skrevet 26. mai 2002 Inne på "Generell debatt" (tror jeg det var) har Waco startet en tråd som heter ca. "Flerkulturelt samfunn". Ut i fra denne tråden kan man lese at Waco slett ikke er noen rasist -snarere tvert i mot. ...Eller kanskje det er fordi han har et så anstrengt forhold til norske/vestlige kvinner at han rett og slett bare ønsker seg lettere tilgang til kvinner fra andre kulturer? *ler* Ovennevnte var en spøk. Men når det skal være sagt: Selvsagt har han ikke noe i mot kvinner. Hvem har det? Vi kvinner elsker menn og er fullstendig avhengige av dem (ikke nødvendigvis for sex eller når vi skal legge om dekk på bilen, men menn er bare så uimotståelige -derfor trenger vi dem) -og det er vel ingen som kan nekte for at denne "kjærligheten" er gjensidig? Har iallfall ikke jeg fått noen indikasjoner på - ...selvom det ikke akkurat er noen hemmelighet her inne at jeg er single og (kanskje) kommer til å forbli single en stund -men så snakker jeg da også på generelt grunnlag. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #4 Del Skrevet 26. mai 2002 Nelle. hvis du hadde lest innlegget mitt skikkelig, så hadde du forstått at jeg mente Waco kom med rasistiske utsagn fordi han hetser kvinnerasen, jeg sa også at rase ikke nødvendigvis går på hudfarge. Har forresten lest en skremmende god del innlegg av deg der du febrilsk tar Waco i forsvar. Du må nok være den kvinnlige utgaven hans. . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. mai 2002 #5 Del Skrevet 26. mai 2002 Nelle igjen imponerer du.... Alle med et minimum av vett forstår det at jeg ikke hater damer... jeg bare hater å elske damer.... Forresten er det gøy å få reaksjoner... å erte opp jenter er det morsomste jeg vet, da tar jeg igjen litt for alle de titusenvis av gangene jenter har ertet opp meg.... Og det gjør damer heeeeele tiden... Egentlig er dette bare rett og rimelig synes jeg... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMika Skrevet 26. mai 2002 #6 Del Skrevet 26. mai 2002 oj, nå var jeg visst lillemika igjen... jada, wacogutten, du er så snill så... vi VET at du ikke hater kvinner. Men du kan være provoserende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #7 Del Skrevet 26. mai 2002 Whatever......................! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. mai 2002 #8 Del Skrevet 26. mai 2002 Sitat On 2002-05-26 13:48, anonym wrote: Whatever......................! det var jammen et voksent og reflekterende svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. mai 2002 #9 Del Skrevet 26. mai 2002 JEG VISSTE DET!!!!!!!! DIN PROVOKATØR Jeg skal ikke nekte for at innleggene dine har vært et "friskt" innslag på KG. Nå besitter du jo faktisk rekorden på flest stengte tråder på flest dager,og det er jo ikke værst. Grattis med den Men når man foretrekker og menge seg med massor av kvinnor fremfor og lese til eksamen som faktisk er avgjørende for din økonomiske jobb situasjon fremtid så har vel den elsker å hate kvinner gått litt langt vel? Uansett så er vi nok litt smigra alle mann Som sagt...........GIRL POWER!!!!!! _________________ Thea 1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-05-26 14:04 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 26. mai 2002 #10 Del Skrevet 26. mai 2002 Jeg leste innlegget ditt nøye, Anonym. Og det jeg mente å formidle var at når et menneske kan tenke slike tanker hva angår andre kulturer, så sier det seg selv at vedkommende er såpass oppegående og reflektert at vedkommende heller ikke har noe "rasistiske" holdninger overfor mennesker av det motsatte kjønn. Forøvrig ligger det i begrepet "rasisme" at dette uttrykket brukes i situasjoner hvor det er snakk om å tro/mene at visse raser er overlegne el. underlegne andre raser. En rase er en større gruppe individer som stemmer overens i en rekke arvelige egenskaper og ved flere el. færre av disse skiller seg fra andre grupper. Men man kan kanskje bruke denne definisjonen om kvinner også? *ler* Om noen ønsker å omtale meg som Wacos kvinnelige utgave må de gjerne det. Når alt kommer til alt er jeg ikke så opptatt av hva andre omtaler meg som. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 26. mai 2002 #11 Del Skrevet 26. mai 2002 Dessuten: Jeg forsvarer nødvendigvis ikke Waco, snarere gir jeg uttrykk for mine egne meninger. Og det er vel nettopp det som er hensikten her inne -er det ikke? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. mai 2002 #12 Del Skrevet 26. mai 2002 Nelle, du må ikke glemme at for kvinner så er man enten for Waco eller imot ham. Jenter har ikke egne meninger ifølge noen feminister.... Hvem er det som egentlig er de flinkeste til å sette andre mennesker i bås? W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #13 Del Skrevet 26. mai 2002 Tydeligvis du Waco, er flinkest til å sett mennesker i bås. - Særlig dersom de tilhører hunkjønnet....Kvinner er ditt, kvinner er datt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 26. mai 2002 #14 Del Skrevet 26. mai 2002 kvinner er da ikke en rase! er dere helt sprø. nå synes jeg kortene blandes her, skjerp dere. om waco er sjåvinist eller misogynist, er et helt annet spørsmål, forøvrig har jeg mine tvil om det også, men her gir dere ham virkelig vann på mølla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #15 Del Skrevet 26. mai 2002 waco, lider du av mindreverskomplekser? du sier at damer har ertet deg opp så mye i livet, hvorfor har de gjort det da? synes du det er rettferdig at du skal hevne deg på kvinne kjønnet her inne? rar måte å tenke på du har... Det er i hvertfall ett eller annet som gjør at du ikke føler deg komfortabel med kvinne kjønnet...hvorfor hater du å elske damer? synes nesten synd på deg jeg! gå¨en tur til psykolog du, det mener jeg! seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå