Arkana Skrevet 28. januar 2004 #2 Skrevet 28. januar 2004 Hvem Hva Hvor (han samler), verktøy, ny genser/jakke/skjerf e.l. når han hinter om at han ønsker det, bøker ++
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #3 Skrevet 28. januar 2004 Min far har sagt klart ifra at han ikke ønsker seg gaver. Derfor pleier jeg å bake en kake (det gjør ingen andre, sikkert fordi de vet at jeg kommer med) og komme på besøk. Det setter han pris på.Han fyller året på sensommeren, og da er det ofte en stund siden sist besøk.
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2004 #4 Skrevet 28. januar 2004 Jeg pleier å gi stefaren min en bok, som regel en thriller.
Gjest Brunhilde Skrevet 28. januar 2004 #7 Skrevet 28. januar 2004 Et år fant jeg en kur som jeg fylte med forskjellig som jeg vet at han liker, etpar kryssordpenner, espressokaffe, sjokolade, en pakke sigaretter og noen andre småting. Det var kjempepopulært.
Catzy Skrevet 28. januar 2004 #8 Skrevet 28. januar 2004 Fadern har bursdag i jula, og siden han ikke er noe stort gavemenneske, ender det opp med noe semi-fornuftig. Hvis det er dyrt, så blir det jule og bursdagspresang. I år ble det dykkerhansker, som han faktisk ønsket seg. Har han noen interesser? Liker han film? Har han dvd-spiller? Hvis han har dvd, så er det jo bare å kjøpe filmer du tror han liker. Hvis han liker vin og sånn, og du ikke har problemer med å kjøpe alkohol til ham, så kjøp en eller flere flasker vin. Kjøp gjerne også en eske saltkjeks og en god ost, hvis han liker det. Catzy
Gjest Virvel Skrevet 28. januar 2004 #9 Skrevet 28. januar 2004 Mamma'n min hadde bursdag på søndag. Hun ønsket seg ingen ting, og hun er ikke en person man kjøper noe til bare for å kjøpe. Derfor fikk hun "gavekort" av brodern og meg, på alt fra snømåking til massasje. Det falt veldig i smak. Bare et forslag ut i luften...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå