Gå til innhold

Iselin og Are


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan jo hende det er litt annerledes å være sammen med Iselin in real life enn der inne på paradise der man på en måte går oppå hverandre.

Jeg tror ikke det er et PR stunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det uberdårlig gjort å skylde på at han ikke takla Iselin lenger! Makan

Har jeg sagt noe annet?? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rota en del med en tidligere paradise deltaker etter han kom ut av hotelllet. Jeg hadde ikke fulgt med på det, men min mor som elsker PH, hadde stadig noe å fortelle.

Etter jeg hadde rota med han i noen uker, satt jeg på flyet på vei til Tyrkia åmleste seoghør. Plutselig bladde jeg opp en tosiders artikkel hvor han sto frem sammen med ei an fra PH at de var sammen.

Jeg blåste lagt oppi det, for det var mer han som la følelser i det enn meg.

Da jeg kom hjem en uke etter forklarte han hele greia til meg uten at jeg sa noe.

Det var ett PR stunt. Mange av deltakerene har visst ett stort behov for å melke mest mulig ut av dette, så du skal ikke se bortifra at Are og Iselin også er ett PR stunt.

Men du skal jo aldri si aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt noe annet?? :sjokkert:

Nei.... Jeg snakker om ARE..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er et PR stunt. Ettersom jeg og Are er fra samme bygd, kan du si at jeg får med meg det meste som skjer :P Og det siste jeg hørte, var at han holdt på med ei fra nord-norge. Så dem sammen på bussen for bare noen uker siden, og hun skal visstnok ha vært en av grunnene til at han valgte å forlate hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det gjør han til mindre drittsekk? Han var utro. Tror du han bare spilte at han var drittlei Iselin? Dessuten, jeg skjønner ikke at hun gidder, hun vet jo at han var utro mot forrige med henne o.O

Selvfølgelig gjør det han til en litt mindre drittsekk.. Syns det står litt repekt av at han skjønner hva han har gjort og tar sin hatt og går!

Syns vi skal ta den der redigeringen til tv3 med en klype salt.

Det virker som han har et image å ta vare på, men jeg tror han er snill og god i bunn jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...