Gå til innhold

Iselin og Are


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste et sted på nettet at Iselin og Are fra PH er kjærester. Er det mulig?! Jeg hadde aldri blitt sammen med en som behandlet meg slik. Flere enn meg som tror det er et PR-stunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er et PR-stunt. Hvem vil bli sammen med den som drev deg ut av hotellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er et PR-stunt. Hvem vil bli sammen med den som drev deg ut av hotellet?

Tipper du ikke har sett på paradise..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er et PR-stunt. Hvem vil bli sammen med den som drev deg ut av hotellet?

Hun er nok forelska i ham, men ikke motsatt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du ikke har sett på paradise..

Jeg har fulgt med på hver eneste episode siden det startet. Kan hende det er noe jeg ikke har fått med meg. Men han sa jo det selv at han sendte seg selv hjem pga gnålingen til Iselin og andre grunner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med på hver eneste episode siden det startet. Kan hende det er noe jeg ikke har fått med meg. Men han sa jo det selv at han sendte seg selv hjem pga gnålingen til Iselin og andre grunner.

Hvis "gnålingen" til Iselin var nok til å trekke seg fra paradise hotel, så hadde han ikke vært verdig å være der lenger uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis "gnålingen" til Iselin var nok til å trekke seg fra paradise hotel, så hadde han ikke vært verdig å være der lenger uansett.

Vel, det er han som sa det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er han som sa det...

Og dine ord at hun drev ham ut av hotellet. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dine ord at hun drev ham ut av hotellet. ..

Hun gjorde jo det xD Han ville dra fordi han orket ikke mer av Iselin, han savnet livet hjemme osv. Selvom jeg tror bare det siste bare er en dårlig unnskyldning på at han ikke tålte trynet hennes!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Are unnskyldte seg med at han ikke klarte Iselin fordi han ikke ville innrømmeat han er en skikkelig pyse som ikke klarer å være uten mammaen og vennene i mer enn et par uker. Buhu... Hjemlengsel så det holdt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sammen jo. Det står på Iselin sin facebookprofil ;) Er glad på deres vegne, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synne

Hehe, tenk at Paradise Hotel kan skape et slikt engasjement - ler!

Og nei, jeg har ikke sett en eneste episode:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thyra

Are hadde kjæreste hjemme i Norge samtidig som han var på Paradise Hotel. Derfor sendte han seg selv ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Are hadde kjæreste hjemme i Norge samtidig som han var på Paradise Hotel. Derfor sendte han seg selv ut.

Hvorfor i all verden skulle han ha lyst til det? Han hadde tross alt muligheten til å pule på ei ny ei, PLUSS vinne en stor pengesum. Dama på utsiden hadde dumpa ham når hun så dette på tv uansett..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thyra

Dette har allerede skjedd AnonymBruker.

De var sammen en liten stund etter at han kom hjem, men ble dumpet 2uker før premieren, da han fortalte hva han hadde gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette har allerede skjedd AnonymBruker.

De var sammen en liten stund etter at han kom hjem, men ble dumpet 2uker før premieren, da han fortalte hva han hadde gjort.

Det stemmer!!

Are dro hjem fordi han hadde noen hjemme han var glad i, sa han jo til og med til gutta.

Are hadde en 16år gammel kjæreste som ventet på han hjemme!

Så det var vel en kombinasjon av angst, hjemmelengsel, dårlig samvittighet og at han savnet kjæresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer!!

Are dro hjem fordi han hadde noen hjemme han var glad i, sa han jo til og med til gutta.

Are hadde en 16år gammel kjæreste som ventet på han hjemme!

Så det var vel en kombinasjon av angst, hjemmelengsel, dårlig samvittighet og at han savnet kjæresten

Da er det uberdårlig gjort å skylde på at han ikke takla Iselin lenger! Makan

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer!!

Are dro hjem fordi han hadde noen hjemme han var glad i, sa han jo til og med til gutta.

For det gjør han til mindre drittsekk? Han var utro. Tror du han bare spilte at han var drittlei Iselin? Dessuten, jeg skjønner ikke at hun gidder, hun vet jo at han var utro mot forrige med henne o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...