Gå til innhold

overdeler med O-hals

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg liker best at t-skjorter og topper sitter tett rundt halsen, hvis dere skjønner..Nesten alt som selges av t-skjorter og topper i butikkene i dag har så vid utringning,noen som har tips til steder hvor man kan få kjøpt bascic overdeler med O-hals, tror jeg det heter..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ingen?

Skrevet

Jeg sliter litt med det samme, at alt er altfor utringet. Lindex er vel der jeg har sett t-skjorter uten det digre gapet rundt halsen sist. Kanskje crew neck er lettere å google? American Apparel har crew neck-modeller som sitter helt inntil halsen, i hvert fall.

Skrevet (endret)

Benetton har i alle fall ullgensere med o-hals, så det kan jo være de har andre topper med samme snitt!

Edit: Tror også Noa Noa har (i alle fall har hatt).

Endret av kanelsnurr
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

sender american apparell til Norge da? har i de siste dagene vært ute i butikkene og kikket, ALT har dyp eller stor utringing!

Skrevet

Det gjør de. Bestill fra US-webshopen, de i Europa sender bare til bestemte land innenfor Europa og idiotisk nok ikke til Norge. Jeg har ikke bestilt fra dem selv (ennå!), men det er jo et kjent og veletablert firma, så jeg tipper det går glatt å handle med dem.

Skrevet

vis med bilde da, jeg skjønner ikke helt.

AnonymBruker
Skrevet

Cubus har mange slike!

AnonymBruker
Skrevet

vært på Cubus, der har de en del som er bedre enn mye annet, men de er også litt for vide i halsen, de går ikke helt opp sånn som de på bildet

Skrevet

jeg kjøper av og til gensere på Carlings feks, som egentlig er guttegensere tror jeg, og som sitter tett rundt halsen. Virker som om dette er vanligere på gutteklær

Skrevet

enig frøken_øst. Det er det samme med Hugo Boss.

AnonymBruker
Skrevet

flere tips, til butikker hvor man kan få kjøpt dette? eller nettsteder(de som hittil er foreslått er veldig dyre eller har veldig høy frakt)

Anonym poster: 79977363db808a1b31bba8c2647b0398

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...