Gå til innhold

Finnes det skikkelige menn på sukker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, gjør det det? Eller er det bare sosiale hengerumper på 160 med høye viker og ørnenese?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er et helt seriøst spørsmål, forresten.

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Kjente en som møtte en del damer derfra. Han var... spsiell....

Jeg kommer ikke til å ha profil der

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er iallefall "skikkelig". Men jeg trekker meg nå ut av det greiene der igjen. Jeg liker best å bare kommunisere med ei om gangen, være ærlig, og ikke selge meg selv om guds gave til menneskeheten (selv om jeg satser på at jeg er det for en eller annen :).

Problemet er bare at jeg tror mange av jentene der inne "vasser" i meldinger, og dette er nok fra menn som ikke er som meg. I all spammen fra dem så må jo mine få meldinger drukne. Har en bekjent som har møtt flere hundre jenter fra sukker, og han sier han sender rundt 50 meldinger daglig. Jaja, han er ikke typen som gir menn godt rykte, for å si det sånn, og så lenge det er slike som han som dominerer der inne så tror jeg ikke jeg gidder selv. Akkurat som på byen, så har sluttet med det også. Det er liksom bare bare ikke... ...meg.

En annen ting er at mange der inne er "stamkunder". Nå har jeg logget meg på en gang i måneden ca. de siste året, og ca. 30% av online-lista er de samme jentene - hver gang! Det skurrer litt i mine ører. Dessuten synes jeg det er litt rart å møte folk derfra. Man blir liksom kjent på "papiret" først, og det rimer så sjelden med hva man opplever når man møtes.

Nei, får satse på at jeg møter noen gjennom frilufts-aktivitetene mine. For på andre sjekke-arenaer føler jeg meg rett og slett ikke hjemme.

Gjest Anna.S
Skrevet

Ja, gjør det det? Eller er det bare sosiale hengerumper på 160 med høye viker og ørnenese?

Jeg synes det er mange som er pene å se på der inne. Men om de er noe bra, det kan jeg ikke svare på. Han jeg hadde et kjærlighetsforhold til i noen måneder var både drit kjekk og snill og ærlig med det meste. Så det er noen bra menn der.. må bare teste de ut og lete :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå var jeg ganske ung når jeg var der inne, så det tror jeg har en del å si, men min erfaring er at det enten er antisosiale, lave eller uattraktive menn, eller menn som er ute etter å ligge med deg på første date. Gjerne en kombinasjon av disse to.

MEN jeg tror nok at det finnes noen skikkelige menn på sukker, man må bare gjennom en hel del andre først. For min del ble det hele for tidskonsumerende. For mye tid brukt på det i forhold til hvor mye jeg fikk igjen for det.

AnonymBruker
Skrevet

Nettdating har blitt så akseptert nå at det er akkurat de samme mennene på Sukker som på byen og andre steder.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har en bekjent som har møtt flere hundre jenter fra sukker

Nei, det har du ikke.

For å svare på spørsmålet: Ja, det finnes bra menn der inne. Jeg vet faktisk ikke om noe bedre sjekkested enn internett, dersom du vil komme i kontakt med menn.

Dessuten synes jeg det er litt rart å møte folk derfra. Man blir liksom kjent på "papiret" først, og det rimer så sjelden med hva man opplever når man møtes.

Ikke skriv så mange meldinger. 5-6 meldinger, og så avtaler dere å møtes.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Klart det er bra menn på sukker :) Det er alle slags folk der, som andre steder.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

en del av dem er syter her iallefall. ikke et bra tegn :gjeiper:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forvillet meg inn der bare for å se hva det var, jeg er lykkelig forlovet, men ville sjekke hva disse venninnene mine bruker så mye tid på, og kom da i prat med en som var både hyggelig, pen å se på og virket meget oppegående. Calypso83 tror jeg det var han het, så sjekk ham ut jenter! Høy, mørk og slank.

AnonymBruker
Skrevet

Har da inntrykk av at det er mange "normale" gutter der inne. Det handler vel om å klare å sile ut litt.

AnonymBruker
Skrevet

og hva er foresten galt med å være lav?

• Liker 2
Skrevet

Jeg er på Sukker, og jeg er særdeles skikkelig..! Har ikke "satt inn støtet" (derfor intet bilde enda) for å få opp dampen med (nett)datingen ettersom jeg synes det er helt greit å være singel en stund samt at jeg ikke klarer å bestemme meg om jeg skal satse på å møte HENNE i levende live først eller om nettdating tross alt er en mer effektiv måte å treffe de med større potensiale (les mer samstemte prioriteringer)

I mellomtiden surrer jeg her inne ;)

Hilsen kjekk mann på 41 med et særdeles lekent sinn pakket inn i en voksen ramme solid forankret i både sterk moral og gjennomført ansvarlighet...;)

Skrevet

Finnes det skikkelige menn noen steder? :klo:

• Liker 3
Gjest Høymann
Skrevet

Jeg er en ærlig og redelig person der, men det er ingen som tar kontakt eller svarer.

Jenter er for kresne ser det utsom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

når dere sier at jenter er så kresne, mener dere da kresne på utseendet? Eller hva mener dere?

Jeg er nok ganske kresen, men det er fordi jeg finner for få som skiller seg ut. Alt for mange "pene" strigla menn som er for opptatt av utseende og kropp.

Så jeg er kresen "motsatt" vei :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke kresen, jeg er ekstremt selektiv :gullengel:

Og ja, ser man ut som et troll så har man ikke sjans på noe annet enn andre troll. Jeg kan likevel prate med folk (både på nett og irl) som jeg overhodet ikke er tiltrukket av fordi jeg liker å møte nye interessante mennesker. Men det skaper desverre en falsk forventning hos motparten, så jeg har sluttet med det

Skrevet

Jeg møtte samboeren min der. Han er skikkelig mann :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke kresen, jeg er ekstremt selektiv :gullengel:

Og ja, ser man ut som et troll så har man ikke sjans på noe annet enn andre troll. Jeg kan likevel prate med folk (både på nett og irl) som jeg overhodet ikke er tiltrukket av fordi jeg liker å møte nye interessante mennesker. Men det skaper desverre en falsk forventning hos motparten, så jeg har sluttet med det

Sånn som du snakker om mennesker...også spør DU om det finnes skikkelige menn.. Ironien er påfallende.

Ja, det finnes skikkelige mannfolk, og de fleste på sukker er det. Det er bare det at når mennesker, både menn og kvinner, er så jævlaopptatt av å henge seg opp i den minste feil eller forventer å finne en 100 % perfect match. Det skjer ikke.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...