Jens Skrevet 28. januar 2004 #1 Del Skrevet 28. januar 2004 Har nå booket band, men de vil gjerne ha ett lite repertoar!Musikk stilen skal gå i gamle gode coverslagere, som Carola fangad av en stomvind Bon Jovi living on a prayer Fame Flasdance altså mye 8 talls musikk og andre gla`låter!!! Har dere forslag til noen fler????? Bandet er superdyktige, unge kule musikere med en kvinnelig solist. De hadde egentlig kostet 25.000 men venninnen min er deres manager, så vi får dem for 13.000!!!!!!!!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvor mange er de i bandet? Er bare nysgjerrig... Håper gutta i bandet kan synge, for jeg vet ikke om en jentesolist vil gjøre seg så bra som Jon Bon Jovi :-? Jeg kommer bare på to dansefavoritter i farten: Girls just wanna have fun it`s raining men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 Send pm til Piñacolada, dette vet jeg hun har knallpeil på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Takk Tex,har sendt henne en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mojo Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Etpar Mezzoforte låter kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 29. januar 2004 #6 Del Skrevet 29. januar 2004 Det finnes masse flotte låter, men har desverre ingen konkrete å foreslå. Men kanskje du finner inspirasjon i vår musikk-liste? http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...p=367900#367900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 29. januar 2004 Tusen takk august brud!!!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå