Gå til innhold

Hore - madonna komplekset.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De fleste har kanskje hørt om dette eller?

Går iallefall i korthet ut på at enten er kvinner løsslupne horer som liker sex og som menn har sex med, men som de ikke gifter seg med, eller de er puritanske aseksuelle madonnaer som menn velger som ektemaker og mødre til sine barn.

Er det mange som er sånn syntes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er nok en normal tankegang ja,kalles dobbelmoralisme:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste er et sted mellom disse. Det er vel nesten ingen av vår kultur som er enten/eller.

Sånn som du framstiller det, ser det også ut til at menn er de som avgjør hvem som er hva, og hvem som er gode nok. I så fall er det ikke rart at de ikke får tilfeldig sex her og der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri tenkt så mye på det, men det stemmer jo veldig dette med at mange ikke liker at kjæresten har hatt for mange partnere, mens de gjerne kan ha sex med en jente som har hatt masse gutter, mens det ikke er den jenta de blir sammen med.

Hore madonna komplekset er forresten også en diagnose, som i sin ytterkant vil føre til dysfunksjonelle samliv mannen måtte ha med både ulykkelige koner og ulykkelige elskerinner.

De fleste menn er nok ikke påvirket av det i så stor grad, men mange er jo som sagt skeptiske til jenter med for mange tidligere partnere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

For min del har det ikke noe om at vedkommende er løssluppen eller ei, det handler om personlighet. Noen jenter har en personlighet som tilsier at jeg ikke vil ha et forhold med dem, men godt kan ha sex med.

Selv om jeg er en stor fan av "We want a lady in the street, but a freak in the bed".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ærlig talt ikke at vi gutter tenker så mye på dette. I dette henseende tror jeg at jenter er jenters værste fiende. En del jenter er utrolig flinke til å fordømme hverandre og sette hverandre i bås...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vi kvinner kjent for å multitaske da? Vi klarer vel begge deler.

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Noen greier ikke å forene sex og kjærlighet, andre greier ikke å skille dem. Skal ikke være lett!

Endret av MikeWaters 2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...