Gå til innhold

Vask og tørk av dundyne og jakke.Anbefaling i Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

OK, jeg var innom en vaskelig i Oslo (på Frogner) i dag. Og jeg ble så skremt av prisen for 2 dunjakke. 650 (eller var det 750 nå igjen) kr for 2 dunjakker! Herlighet, for en latterlig pris det var! Sist jeg gjorde dette var i fjord når jeg var student (forsatt student) i Kr.sand. Den vaskeri var så grei å tilby kun tørk MED studentrabatt. Tror jeg betalte maks 150 kr for den (det var ei dunjakke det også). Sjekke priser rundt om nettet, men kunne ikke finne prisen på vaskeri i Oslo. Fant bare på Lillehammer 170 kr for en dunjakke. Det var jo denne prisen jeg hadde sett for meg.

Trodde først hun sa helt feil. Så sa jeg måtte ringe og snakke litt... Så sa hun en gang til, "ja, det var 2 dunjakker ja, 650/750 var det ja" (mange ja her). Jeg spurte etter på at hvor mye for ei dundyne da? Over tusen kroner... Tenk over tusen kroner! Og hun ville ikke la meg bare tørke heller...

Så hvis noen har gjort dette før. Altså har vask og tørk av både dunjakke og dundyne (ikke dobble), så si gjerne i fra hva dere har betalt for.

Og nei,jeg kunne ikke får samvittighet til å gå inn der igjen. Må nok først ringe og spurte om pris neste gang...Så dunjakkene mine trenger vask, HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke gjøre det selv? Det gjør jeg, har aldri ødelagt noe av det. Jeg er også student og kunne aldri sendt dunjakker og dyner på rens:P

Skrevet

Tråden ryddet for spam

Bond, mod

AnonymBruker
Skrevet

Gjøre det selv? Hvis jeg hadde tørketrommel så hadde jeg gjort det selv for lenge siden. Nei, jeg har ikke snakket om rens, men vanlig vasking og tørking av dunprodukter.

Så er det ingen som har erfaring altså?

Skrevet

Gjøre det selv? Hvis jeg hadde tørketrommel så hadde jeg gjort det selv for lenge siden. Nei, jeg har ikke snakket om rens, men vanlig vasking og tørking av dunprodukter.

Så er det ingen som har erfaring altså?

Er det ikke billigere å finne et sted hvor du kan leie torktumler og maskin da? Jeg trenger også et vaskeri men det er fordi det er en hvit jakke (fra i før fjor) som har flekker som ikke vilk bort.. Men dyrt de prisene ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...