Siggen! Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Hei! Lurer på om jeg skal ha løpedag/intervalltrening på torsdager, og jeg trener tungt bein, rumpe og rygg på fredager, altså dagen etterpå. Noen som har erfaring om det kan være en dårlig idé, eller om det helt greit? Beina får jo rundt 24 timers hvile. Er mann hvis det har noe å si. Takk for svar på forhånd
Supraspinatus Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Hei! Lurer på om jeg skal ha løpedag/intervalltrening på torsdager, og jeg trener tungt bein, rumpe og rygg på fredager, altså dagen etterpå. Noen som har erfaring om det kan være en dårlig idé, eller om det helt greit? Beina får jo rundt 24 timers hvile. Er mann hvis det har noe å si. Takk for svar på forhånd Det er individuelt. Det kommer an på hvor tungt det er for beina med intervaller. Du bør periodisere treningen etter prinsippet TUNGT, LETT, MIDDELS. Og så er jo det stor forskjell på å gjøre det en gang i blant, og alltid gjøre det. Synes du skal prøve ihvertfall, med mindre det er snakk om konkurranse.
Siggen! Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2012 Evt. begynne med det fast, men får se.. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå