Gå til innhold

Kyssing etter 5 minutter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er daten ødelagt om man kysser på første date etter 5 minutter?

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Ikke hvis det føles riktig for begge parter.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

:gjeiper: synes du skal vente 9 min.

• Liker 3
Skrevet

Hmm, kanskje det var kjærlighet ved første blikk ? Kyssing etter 5 minutter hadde nok ødelagt interessen min, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Trekvartersregelen. Ingen kyssing før 45 minutter.

Gjest Janus
Skrevet

5 minutt er for lenge å vente.

Riktignok ikke en date, men på lørdag kysset jeg en pike før vi hadde utvekslet et eneste ord. Det var en fin ice breaker.

Desverre så smakte hun ikke så godt. Det skal sies at jeg aldri har opplevd lignende.

:tristbla:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Riktignok ikke en date, men på lørdag kysset jeg en pike før vi hadde utvekslet et eneste ord. Det var en fin ice breaker.

Desverre så smakte hun ikke så godt. Det skal sies at jeg aldri har opplevd lignende.

hva smakte hun da? jeg blir litt skuffet om de smaker øl. mye bedre når de smaker jordbær.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Gjest linsina
Skrevet

:fnise:

Gjest Janus
Skrevet

hva smakte hun da? jeg blir litt skuffet om de smaker øl. mye bedre når de smaker jordbær.

Det var en form for lakris eller søtsaker.

Ekkelt.

Endte med at jeg høflig unnskyldte meg og gikk videre.

:)

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Det var en form for lakris eller søtsaker.

Ekkelt.

Endte med at jeg høflig unnskyldte meg og gikk videre.

jeg håper du sa ifra at hun må smake noe annet til neste gang :angry: man kan ikke gå rundt å smake lakris :kjefte:

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet

jeg håper du sa ifra at hun må smake noe annet til neste gang :angry: man kan ikke gå rundt å smake lakris :kjefte:

Jeg er redd det ikke blir noen neste gang.

Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg skjønner hvorfor det kommer masse tullete svar i denne tråden. Er umulig å vite hva kan skal svare på hovedinnlegget. Er det for tidlig å kysse etter 5 minutter? Ehm... noen ganger ja, andre ganger nei? Det kommer jo helt an på!

Gjest Søgni
Skrevet

Hmm, ødelagt er den nok ikke, men erfaringsmessig trenger jeg litt mer enn 5 minutter med et menneske før jeg er "der". Det handler egentlig ikke om at kyssing er noe veldig "opphøya", men mer om kjemi og grenser osv.

Er det riktig å kysse noen, så er det det. Uansett hvor kort/ lang tid det tar. Jeg ser det bare ikke riktig for meg, gjennomført i praksis :) Mulig jeg har opplevd for lite.

Men nei, daten ville nok ikke blitt ødelagt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd noen setting hvor det ville føltes naturlig å kysse noen etter 5 minutter, selv om jeg av og til har blitt raskt betatt. Det måtte i så fall være kyss på kinnet eller lett på munnen når man hilser. Men kanskje, hvis man har flørtet mye i forkant eller avtalt en playdate eller hva det kalles.

Gjest padawan
Skrevet

om det er fortidlig eller ikke avhenger helt av kjemien mellom dere. for noen passer det etter 5 minutter mens andre må date flere ganger før de kommer dit.

selv synes jeg 5 minutter er alt for tidlig.

Skrevet

Jeg tenker at hvis du kysser noen etter 5 min så kan du sende signaler om at det eneste du er ute etter er å rote/ ha sex, og det kan jo ødelegge hvis den andre var ute etter noe mer enn bare sex, men hvis det kun er det som er målet ditt så er det vell bare å kjøre på

Skrevet

for meg er det alt for tidlig. jeg hadde med engang fått mine tanker om hvor patetisk denne daten var.

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke å se for meg en eneste gang det ville vært naturlig å kysse noen før man har "kjent hverandre " i 5 min... Så for min del ville det vært en svær turnoff.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så lenge det føles riktig for begge.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd noen setting hvor det ville føltes naturlig å kysse noen etter 5 minutter, selv om jeg av og til har blitt raskt betatt. Det måtte i så fall være kyss på kinnet eller lett på munnen når man hilser. Men kanskje, hvis man har flørtet mye i forkant eller avtalt en playdate eller hva det kalles.

Jeg klarer ikke å se for meg en eneste gang det ville vært naturlig å kysse noen før man har "kjent hverandre " i 5 min... Så for min del ville det vært en svær turnoff.

Enig med disse talerne. De første datene går med til å bli kjent, ikke til å kysse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...