AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Er en ung kvinne som plages helt ekstremt med inngrodde hår. Har ikke ekstremt mye kroppshår, men kunne godt tenkt meg å kunne fjerne det på leggene og armene jevnlig. Men uansett hva jeg gjør; om jeg bruker hårfjerningskrem, barberer med hårene, bruker dyrt barberskum og smører meg med masse fuktighetskrem, så får jeg omsider nupper og noen ganger skikkelig betente "kviser" som gir arr som varer i flere mnd. Noen som har tips om en (antibakteriell) krem som myker opp huden og hårene og hindrer at de gror seg så fordømt fast? Gjerne en som ikke er svindyr. Lite lyst til å gå sommeren i møte med hårete legger og armhuler
Lykkelitenen Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Skindoctors ingrow hair no more!!! Lagt min elsk på denne Fås hos feelunique.com 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Takk for tipset! Skal denne smøres på rett etter barbering da, eller når man begynner å få inngrodde hår? - TS
Fantomina Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Takk for tipset! Skal denne smøres på rett etter barbering da, eller når man begynner å få inngrodde hår? - TS Jeg bruker den ca annenhver dag etter dusjing. Det er en slags mikropeeling som gjør huden tynnere og lar de inngrodde hårene bryte gjennom huden. Jeg epilerer meg en til to ganger i måneden og etter å ha brukt denne opplever jeg nesten aldri inngrodde hår. Bruker den bare på bikinilinja, skrubber leggene vanlig i dusjen og med håndduk etter dusjing. Du skriver at du bruker fuktighetskrem, osv, osv, men du nevner ikke skrubbing. Det viktigste du kan gjøre for å unngå inngrodde hår er å skrubbe huden. Du vil ikke ha noe som bare gir mykere hud, men få bort den døde huden som legger seg over hårsekken og gjør at håret gror innover. Når du får bort denne døde huden får du også mykere hud.
Lykkelitenen Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 MD sin skrubb er ogsp god for å ungå ingrodde hår, den har bde syre og korn, noe som gir "dobbel" virkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå