yeeeeep Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Har bare et spørsmål.. har de siste dagene hatt syyykt vonde pupper, ekstra vondt når jeg går i trapper eller de "hopper" på en måte. Føles også tunge. Jeg syns blodårene har begynt å syntes mer på puppene enn hva de pleier. leser at dette kan være et graviditetstegn. Det jeg lurer på er om blodårene kan bli mer synlige også hvis man ikke er gravid(feks før mensen, under eggløsning osv..) ? sikkert teit spørsmål men jeg ble nå sittende å lure.. (jeg veit ikke helt når jeg skal ha mensen så har derfor ikke testa meg heller. - hatt 1 spontanabort for snart 5 uker siden.)
Silfen Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Det er nok umulig for oss å si. Det er mulig at du er gravid, en test vil avgjøre.
Zakuro Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Vet ikke hva det kan være, men synes du skal ta en tur til legen jeg, best å være på den sikre siden:)
Lykketr0ll Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Høres ut som du er gravid. Men ingen her kan vite om du er gravid eller ikke, så ta en ny graviditetstest eller dra til legen Endret 9. mai 2012 av Lykketr0ll 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå