AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Går ut fra at dere skjønner hva denne tråden skal brukes til.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Jeg driver og skriver litt med en jente på Møteplassen. Vims som hun er, har hun spurt om det samme spørsmålet to ganger, uten å ha fått med seg svaret første gang. "Nå må du følge med, vimsa, jeg skrev det jo lenger oppe " "haaah! må ha skippa den meldingen ;p my bad How can I make it up to you?" Fikk hjerneteppe her. Hjelp meg å finne et treffende/kult svar!
Gjest Janus Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Er dette en spøk? Seriøst, du må ikke legge så mye i slike ting. Det er uvesentlig og det faktum at du bruker energi på å lage en tråd for å få hjelp til å svare "kult" eller "korrekt" gjør deg garantert mindre attraktiv og desperat. Hvorfor er det så viktig å imponere henne eller få henne til å like deg? Alt som kommer ut av min munn er gull og det er min filosofi. Men om jeg hadde vært i en slik samtale hadde jeg nok svart, "Hold kjeft." Eventuelt, "Bruk fantasien din." Eller, "Jeg merker at dette forholdet ikke fungerer, så jeg tror det er best vi avslutter det alt nå." Eller, "Du kan spandere en iskrem på meg ved neste solskinnsdag." Eller, så hadde jeg latt være å svare (min favoritt). Noe mer?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Det er uvesentlig og det faktum at du bruker energi på å lage en tråd for å få hjelp til å svare "kult" eller "korrekt" gjør deg garantert mindre attraktiv og desperat. Tull. Sjekking er noe som må læres, som alt annet. Jeg synes det er attraktivt at man gjør en innsats for å bli flinkere med jenter. Hvorfor er det så viktig å imponere henne eller få henne til å like deg? Nei, si det? Kanskje fordi han er på sjekkern?
PelleP Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Går ut fra at dere skjønner hva denne tråden skal brukes til. Hei. Jeg er langt i fra noe sjekkemaskin og har på ingen som helst måte noen idè om hva sjekking er eller hvor og når det skjer. Derimot så har jeg hatt noen kjærester og ONS opp gjennom. Å det jeg sitter igjen med som den store vinneren på sjekke markedet er det gode gamle Hei`et. Legger du på litt humor så er det en sikker vinner det.
Gjest Janus Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Jeg synes det er attraktivt at man gjør en innsats for å bli flinkere med jenter. All honnør til folk som er interessert i å forbedre seg uansett hvilket område det er i livet, men det første menn som vil bli flinkere med kvinner bør gjøre er å sørge for at hodet er skrudd riktig på plass. Hvorfor skal en mann prøve å imponere en kvinne? Selve idèen er latterlig. Hvorfor ikke motsatt? Relater til kvinner som et likemenneske og innse at du har minst like mye å tilby henne som hun har å tilby deg. Kanskje også mer. Konsentrer deg om hvordan du liker henne og om hun kan være noe for deg og ikke bruk tid på å tenke på om hun liker deg. Det er hennes problem. La henne tenke selv og gjøre opp sin egen mening. Sannheten er at kvinner er lei av menn som endrer oppførsel når de er rundt henne og ikke greier å oppføre seg normalt. En mann som ikke går inn for å imponere er nettop den mannen hun vil finne imponerende og attraktiv. Noen flere spørsmål?
Gjest .-L-. Skrevet 11. mai 2012 #8 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Er enig med Janus. Det hjelper ikke bare å kunne flørte dersom man ikke har riktig tankemønstre rundt et par ting. Her er noen: Indifference Abundance Belif systems Egen verdi Tiltrekkelse Belif systems er vel der folk sliter mest. For eksempel så dyrker kulturen vi lever i et ideal om hva den perfekte mann og kvinne er. En perfekt mann er som er veltrent og kjekk. Det er på en måte det media og diverse vil at vi skal streve etter. Så tror jo folk på dette og blir hjernevasket. Idealet for damer er en tynn og slank kropp. Siden folk ikke lever opp til idealet kulturen setter går man rundt å tror at man ikke er attraktiv. Vel, det er jo bare til å åpne øynene å se seg rundt. Man ser flere par hvor "uattraktive" folk er sammen med "attraktive" folk. Hva vitner det om? Kanskje disse idealene som samfunnet og kulturen har satt ikke er det alle responderer på?, men noen. Kanskje dette med hva en attraktiv person er subjektivt for hver enkelt? Dvs at for noen menn så vil humor og god personlighet vektlegge mer et utseende? Det her har kun med belif systems å gjøre og det styrer på mange måter alt vi gjør. Dersom man tror at man kommer langt med et bra utseende, så vil det styrke selvtilitten på samme måte som om man tror man kommer langt med bare personlighet. Hva hvis media plutselig hadde begynnt å skrive at personlighet var alt og at utseende ikke telte. Dersom kulturen hadde satt det idealet opp hadde vi trodd på det. Dog, man ville sett unntak hvor noen går for utseende fremfor personlighet. Alt er ikke svart hvit heller. Endret 11. mai 2012 av .-L-.
Marwel Skrevet 11. mai 2012 #9 Skrevet 11. mai 2012 All honnør til folk som er interessert i å forbedre seg uansett hvilket område det er i livet, men det første menn som vil bli flinkere med kvinner bør gjøre er å sørge for at hodet er skrudd riktig på plass. Hvorfor skal en mann prøve å imponere en kvinne? Selve idèen er latterlig. Hvorfor ikke motsatt? Relater til kvinner som et likemenneske og innse at du har minst like mye å tilby henne som hun har å tilby deg. Kanskje også mer. Seriøst? Tror du virkelig ikke vi damer prøver å imponere de mannfolka vi liker? Virker som du tror vi bare sitter og venter på at en kjekk nokk mann med masse penger skal komme, og vurderer han kun etter overfladiske kriterier.
Gjest Janus Skrevet 11. mai 2012 #10 Skrevet 11. mai 2012 Seriøst? Seriøst hva? Jeg er alltid seriøs. Selv når jeg er useriøs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå