Birgitte Skrevet 28. januar 2004 #1 Del Skrevet 28. januar 2004 Leste nettopp på nettavisen at folk bruker for mye briketter i peiser og vedovenr. Det kan vissstnok skade pipe og rør. Men hva er det å fyre med briketter? Det kan vel ikke være å bruke dem som opptenning. To tre av de 2cm2 store tennbrikettene i startfasen kan vel ikke ødelegge noe som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er nok denne typen det er snakk om: http://www.gassmagasinet.no/ENERGILEX/_B/B..._briketter.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvorfor trenger man disse brikettene egentlig? Å fyre opp i peisen med småflis, aviser og vedkubber er da ingen kunst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 For de av oss som ikke kjøper av aviser er det jo litt praktisk.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Takk for info'en. Det er veldig greit med briketter for oss som har garasjen full av skikkelige furukubber, men ikke har tiltak til å gå ut å flise opp neon av dem. Neida, noen kunst er det ikke, men veldig enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 28. januar 2004 #6 Del Skrevet 28. januar 2004 Selv fyrer jeg med paller, helt gratis Det blir jo en del spiker av det, men en jeg kjenner sa at det var bare bra for det renset opp i pipa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #7 Del Skrevet 2. februar 2004 Kjøper disse hvite som er innsatt med parafin(?) bruker en liten bit. Sparer meg for mye aske når jeg slipper papir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå