AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 jeg er en ung mor som aldri har noe barnefri. er får tiden hjemmeværende og har prøvd nett dating. Hvor finner jeg menn??
OhSerendipity Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Drømmemennene er kapret av drømmekvinnene Forresten er det startet minst tre tråder om akkurat dette denne uka...
-Jiinxs- Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Hvordan har det gått med nettdatingen? Har du møtt noen eller er det ingen som fanger interessen din? Vet det er plenty av gutter der ute som vegrer seg litt med å date en alenemamma, selv om jeg personlig liker å tro at om man er virkelig forelsket i en, så burde ikke en unge stoppe deg. Du får bare forsette med å prøve. Lykke til :-)
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Du har allerede fått barn, hva skal du med mann da?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Hvordan har det gått med nettdatingen? Har du møtt noen eller er det ingen som fanger interessen din? Vet det er plenty av gutter der ute som vegrer seg litt med å date en alenemamma, selv om jeg personlig liker å tro at om man er virkelig forelsket i en, så burde ikke en unge stoppe deg. Du får bare forsette med å prøve. Lykke til :-) Derfor bør man ikke si at man har banr før man har fått daten til å bli forelsket.
auting82 Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 jeg er en ung mor som aldri har noe barnefri. er får tiden hjemmeværende og har prøvd nett dating. Hvor finner jeg menn?? EKSTREMT TURN OFF hvis du har barn fra før av!!!! Du finner ingen "drømmemann" hva det enn måtte være. Slike typer vil vel ha damer som ikke har barn fra før av!!!
BaltA Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 EKSTREMT TURN OFF hvis du har barn fra før av!!!! Du finner ingen "drømmemann" hva det enn måtte være. Slike typer vil vel ha damer som ikke har barn fra før av!!! For noe tull!!!! Hvis en mann liker en kvinne; så liker han henne uansett om hun har barn eller ikke...
Clevion Skrevet 12. mai 2012 #9 Skrevet 12. mai 2012 Jeg vil tro at jeg kunne forelske meg i ei som allerede har barn, så sant ungen ikke er så veldig gammel da ;p
Gjest Tidssone Skrevet 12. mai 2012 #11 Skrevet 12. mai 2012 EKSTREMT TURN OFF hvis du har barn fra før av!!!! Du finner ingen "drømmemann" hva det enn måtte være. Slike typer vil vel ha damer som ikke har barn fra før av!!! Du ser altså på deg selv som drømmemannen? Det er med beklagelse å melde at du for alle de som har barn nettopp har fraskrevet deg den tittelen. I tillegg har du mistet draget på alle damer som er medlem av klubben Nei-takk-til-elendig tegnsetting. 2
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2012 #12 Skrevet 12. mai 2012 Jeg er drømmemannen, jeg sitter her. Men jeg må minne deg om at også vi drømmemenn er mareritt av og til.
Solbærsaft Skrevet 12. mai 2012 #13 Skrevet 12. mai 2012 Dessverre TS. Drømmemannen er min og er for øyeblikket ute med noen kompiser for øyeblikket. Hvor han er sier jeg ikke, han må holdes litt i skjul . Han er tross alt drømmemannen. Men litt mer seriøst... Drømmemannen kan være overalt, men det krever litt mer å finne han når du har barn siden mange gutter får fnatt om de hører ordet "barn". Da hjelper det ikke at du ikke ønsker å reprodusere med han du har truffet. Dine barn får han til å føle seg som en "reservepappa" - selv om du aldri har pålagt ham en eneste lille oppgave, eller i det hele tatt tenkt tanken på å gjøre det. Redselen kommer nok av at dere vil være fire i forholdet (du og han du har truffet, men også barnet og eksen din!). Vanligvis vil jo forholdet bestå av to. Hvor fort sier du at du har barn? Kommer det frem på første date, eller er du så rask at du sier det i samme setning som navnet ditt. "Hei, jeg heter Turid og er mor til to". Rekker de å bli litt kjent med deg før du forteller at du har barn? Kanskje det er lettere å finne tonen med en som har et barn selv fra før?
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2012 #14 Skrevet 12. mai 2012 Kanskje det er lettere å finne tonen med en som har et barn selv fra før? Det kanskje er et poeng akkurat det. Jeg har barn fra før, og har null problem om kvinnen jeg treffer også har. Har tenkt litt på det fra en annen tråd her på forumet om samme tema, og i ettertid skal jeg innrømme at jeg er litt usikker. Var jeg like åpen for det før min datter ble født? Jeg kan ærlig talt ikke svare 100% sikkert, men jeg mener å tro at det ikke var så problematisk før heller. Jeg selv mener i alle fall oppriktig at jeg kan være like glad i et barn jeg ikke er far til selv, hva andre mener kan jeg ikke svare for.
Solbærsaft Skrevet 12. mai 2012 #16 Skrevet 12. mai 2012 WildThing... er du singel? Kanskje TS burde sende deg en privatmelding..
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2012 #17 Skrevet 12. mai 2012 haha, jeg er singel og ubrukelig ^^ men takk for omtanken!
Gjest Tidssone Skrevet 12. mai 2012 #18 Skrevet 12. mai 2012 WildThing er en fin mann. Verdt å samle på.
Solbærsaft Skrevet 12. mai 2012 #19 Skrevet 12. mai 2012 haha, jeg er singel og ubrukelig ^^ men takk for omtanken! WildThing er en fin mann. Verdt å samle på. AHA! Da syns jeg TS skal sende en melding til WildThing! (Hvorfor er det ikke noen Kirsten Giftekniv-smiley her?)
Gjest JosefK78 Skrevet 12. mai 2012 #20 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har ingenting i mot å date en Mor med barn så lenge hun har et godt og sivilisert forhold til barnefaren for jeg orker ikke en psykotisk eksmann hengende over meg Hvor finner du drømmemannen, vel han finner du vet grønnsakene på Rimi mellom 12 og 14 Man til Fre og annenhver Lørdag, husk å ta med nøtter for det liker drømmemenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå