3xguttemamma Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Strålende fornøyd med å ha fått to streker på testen :-) :-) :-) hadde en tidlig SA for en mnd siden, også satt den så fort igjen :-) men hva slags forhåndsregler bør jeg ta, så tidlig etter en SA, for å evt minske risken for ny SA ?? Selv om formen er dårlig, så er i det minste humøret på topp :-) ... bare stråler ;-) Endret 9. mai 2012 av KanskjeSnart3 2
Gjest Annaires Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Så bra! Gratulerer! Har du hatt negative tester i mellomtiden? Ofte har man jo positive tester en stund etter sa.
3xguttemamma Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2012 Ja, fikk svakere tester sist, og til slutt var de blanke. Da var jeg hos gyn og fikk konstatert SA Tusen takk er i min egen lykkerus bare håper den sitter denne gangen
3xguttemamma Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2012 Ja, fikk svakere tester sist, og til slutt var de blanke. Da var jeg hos gyn og fikk konstatert SA Tusen takk er i min egen lykkerus bare håper den sitter denne gangen
Orchideae Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Gratulerer! Ble selv gravid denne gangen, med mensen kun en gang mellom SA og ny graviditet. Jeg lever normalt, men lytter mer til kroppen. Er jeg trøtt, er jeg trøtt og da legger jeg meg.
3xguttemamma Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2012 Gratulerer til deg og Orchidae Rakk aldri å få mens tilbake jeg da men ja, trøtt og sliten allerede. Hatt ømme bryster ca to uker. Om søndag var jeg å besøkte en nyfødt, fikk kjempespreng, og vondt.. tror du ikke jeg allerede har veske i puppene? tok test som viste neg, men jeg VISSTE , og kjente på kroppen at den stemte ikke.. i går var testen tydelig positiv :)
Amber Skrevet 10. mai 2012 #11 Skrevet 10. mai 2012 Gratulerer til deg og Orchidae Rakk aldri å få mens tilbake jeg da men ja, trøtt og sliten allerede. Hatt ømme bryster ca to uker. Om søndag var jeg å besøkte en nyfødt, fikk kjempespreng, og vondt.. tror du ikke jeg allerede har veske i puppene? tok test som viste neg, men jeg VISSTE , og kjente på kroppen at den stemte ikke.. i går var testen tydelig positiv :) Hvor mange dager etter eggløsningen var du da du testet..?
marielle171 Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 Gratulerer så mye!! :D Vi ble også gravid igjen etter en SA uten en mens i mellomtida! Har hørt om mange som blir fort gravid igjen! Vi har kjøpt sånne vitaminer og mineraler for gravide som skal tas hver dag (4 piller) ellers er det vel ikke så veldig mye mer man kan gjøre? Og kanskje ta det med ro!
3xguttemamma Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #14 Skrevet 10. mai 2012 Jeg aner ikke når jeg hadde eggeløsning heller. Siden mens ikke hadde kommet tilbake, så rakk jeg ikke sette meg inn i syklus..
3xguttemamma Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #15 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Takk, ja vitaminer og folat tar jeg hver dag ja, hørt det er flere som har blitt fort gravid etter SA.. gratulerer til deg og Endret 10. mai 2012 av KanskjeSnart3
marielle171 Skrevet 10. mai 2012 #16 Skrevet 10. mai 2012 takk:) forresten så må du passe på at du ikke tar for mye vitamin A, for det er veldig farlig for babyen!! Jeg hadde kjøpt sånn omega3 med vit.A men det skal ikke brukes av gravide tydeligvis.
3xguttemamma Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #17 Skrevet 10. mai 2012 Takk, for tips vet du hvilke typer en kan ha da, som er lite/ ingenting A vitamin ? De jeg har tatt til nå er nycomed, multivitamin.. de er det visst 62 % av referanse Verdi.. hva nå enn det betyr !?! :)
marielle171 Skrevet 10. mai 2012 #18 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jeg kjøpte sånn kosttilskudd spesielt for gravide. Det er en firkant boks på apoteket med vitaminer og mineraler for 30 dager. Det inneholder også antioksidanter, omega 3 og folat. Tror det koster 200 kroner ca blir 400 kr tilsammen for du skal ta det til 12. uke.. ikke så billig, men sikkert bra for babyen:) Endret 10. mai 2012 av marielle171
3xguttemamma Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #19 Skrevet 11. mai 2012 Tusen takk for svar, Marielle171 da må jeg få tak i en sånn i dag lykke til videre i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå