Tari Skrevet 3. februar 2004 #21 Skrevet 3. februar 2004 og det ble denne hvis noen lurer.Skal endre litt på den da' date= fjerne sløyfa på magen. Den ville jeg ha også, men den finnes ikke i ivory
Arwen Skrevet 3. februar 2004 #22 Skrevet 3. februar 2004 Jeg har ikke brydd meg om hva slags farge det er på brudepikekjolene. De får hvit og jeg får diamant hvit. Vanskelig nok å finne en kjole vi alle er fornøyd med, orket ikke tneke på fargen også
Tari Skrevet 3. februar 2004 #23 Skrevet 3. februar 2004 Jeg MÅ ha den i samme farge jeg da..Nok en ting som MÅ være perfekt. Samboeren syns jeg er litt tullete, men jeg koser meg med dette jeg
Arwen Skrevet 3. februar 2004 #24 Skrevet 3. februar 2004 Jeg MÅ ha den i samme farge jeg da..Nok en ting som MÅ være perfekt. Samboeren syns jeg er litt tullete' date=' men jeg koser meg med dette jeg [/quote'] Ja da så. Tror nok at Ivory skal være greit å få tak i da. Verre med diamanthvitt / off white. Den første jeg hadde tenkt meg var faktisk i rett farge, men der var størrelsene litt smårare.
Tari Skrevet 3. februar 2004 #25 Skrevet 3. februar 2004 Ja, det er nok sant det...Kjolene du skal ha er ihvertfall veldig fine syns jeg
Emy Skrevet 3. februar 2004 #26 Skrevet 3. februar 2004 Våre "brudegutter" stiller i kampdrakt. Skjorts og trøye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå