Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #1 Del Skrevet 28. januar 2004 http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4138...=45&simple=true ta en titt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg skal jo til Kristiansand i helgen, hm..Kanskje jeg må vise disse kjolene til lillesøster hvis hun ikke er fornøyd med de jeg har med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 Takk for tipset!! De var jo kjempefine...Jeg skal jo ha 2 småjenter som brudepiker så jeg trenger jo kjoler.. Men, det var ikke så mye informasjon som stod... Vet du noe mer om hvem som selger kjolene Tex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Takk for tipset!! De var jo kjempefine...Jeg skal jo ha 2 småjenter som brudepiker så jeg trenger jo kjoler.. Men' date=' det var ikke så mye informasjon som stod... Vet du noe mer om hvem som selger kjolene Tex?[/quote'] Send en e-mail til kontakten, så får du sikkert svar på det du lurer på. Syntes kjolene var super-fine jeg også. Blir nok til at vi bestiller herfra da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er gjort, men tenkte kanskje noen andre visste noe mer..Alltid greit å høre med andre først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #6 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har ikke fjerneste anelse, jeg har bare inne et abonnement på Finn der jeg alltid får opplysninger om nye sånne annonser som blir lagt ut.... Og så tenkte snille meg at noen andre også kunne ha glede av det! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 28. januar 2004 #7 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har ikke fjerneste anelse, jeg har bare inne et abonnement på Finn der jeg alltid får opplysninger om nye sånne annonser som blir lagt ut.... Og så tenkte snille meg at noen andre også kunne ha glede av det! :blunke: Ja, det var kjempesnilt!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 28. januar 2004 #8 Del Skrevet 28. januar 2004 Alle disse kjolene tror jeg er til salgs på e-bay. Finnes sikkert mere informasjon der. Vi endte selv med å bestille kjoler der (etter mye frem og tilbake ), de ser sånn ut, og kostet 210,- inklusive krinoline. Da blir de sydd etter målene til jentene også (kan velge vanlige størrelser). Porto kom på 70 kroner for begge kjolene, også kommer moms og toll i tillegg regner jeg med. Kjolene fantes i mange forskjellige farger også (vi endte opp med hvit). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 28. januar 2004 #9 Del Skrevet 28. januar 2004 Huff...jeg klarer ikke å finne kjoler som passer min kjole jeg... Noen som kan hjelpe meg? kjolen ser slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 28. januar 2004 #10 Del Skrevet 28. januar 2004 Huff...jeg klarer ikke å finne kjoler som passer min kjole jeg... Noen som kan hjelpe meg? kjolen ser slik ut Å finne brudepikekjole til denne skulle da ikke være så vanskelig? Har du tittet på de som finnes på Lisenett også? Hadde valgt en enkel kjole uten blonder tror jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 28. januar 2004 #11 Del Skrevet 28. januar 2004 Å finne brudepikekjole til denne skulle da ikke være så vanskelig? Har du tittet på de som finnes på Lisenett også? Hadde valgt en enkel kjole uten blonder tror jeg...... Meg her igjen... Du kunne jo kjøpt en enkel kjole, og sydd på noe rosa selv? Hva med sløyfer i håret, rosa tiara eller rosa "liv" på kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #12 Del Skrevet 28. januar 2004 Huff...jeg klarer ikke å finne kjoler som passer min kjole jeg... Noen som kan hjelpe meg? kjolen ser slik ut Har akkurat samme problem som deg... La ut et inlegg om det igår, men ingen svar..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. januar 2004 #13 Del Skrevet 28. januar 2004 Noen som vet om brudekjoler som har litt mer farge - jeg skal ikke være hvit eller ivory, så da vil jeg ikke ha brudepiker som ser hvitere ut enn meg....helst rosa (gammelrosa, ikke knall rosa!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 28. januar 2004 #14 Del Skrevet 28. januar 2004 Å finne brudepikekjole til denne skulle da ikke være så vanskelig? Har du tittet på de som finnes på Lisenett også? Hadde valgt en enkel kjole uten blonder tror jeg...... Ja, jeg syns jeg har sett overalt...Og jeg vil ikke sy på noe rosa, for det er en veldig vanskelig rosafarge å matche...Den er mye mindre rosa enn på bildet...Mer beigerosa, eller pudderrosa, mocharosa - you name it Syns den er veldig vanskelig å finne brudepikekjoler som passer jeg da, og er helt enig i at de skal være uten blonder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. februar 2004 #15 Del Skrevet 3. februar 2004 Syns detvar mange fine kjoler her, det syns tiåringen min også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. februar 2004 #16 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har bestillt herfra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. februar 2004 #17 Del Skrevet 3. februar 2004 og det ble denne hvis noen lurer.Skal endre litt på den da, fjerne sløyfa på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. februar 2004 #18 Del Skrevet 3. februar 2004 Har du snakka m dama? Var hun grei? Hva skal du betale? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. februar 2004 #19 Del Skrevet 3. februar 2004 Har bare mailet med henne. Har fortsatt ikke fått odentlig svar på den andre bestillingen. Jeg har jo fått en brudepike til og selvfølgelig må de ha like kjoler. Alt virker foreløpig helt OK og jeg får kjolene på postoppkrav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. februar 2004 #20 Del Skrevet 3. februar 2004 Skal betale 439 kroner pr kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå