AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Da var man blitt singel igjen, og jeg føler meg glad, lettet og fri! For en herlig følelse! Men vi er fremdeles venner da! Måtte bare få det ut et sted! 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Velkommen! Kjenner følelsen. Blir noen berg-og-dal-bane følelser de neste månedene, om du er som meg. Med perioder hvor du er helt i kjelleren på grunn av din nye tilværelse, og perioder hvor alt føles mye bedre. Vær forbredt! 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Takk dere. Takk for tipset, skal være forberedt!
Clevion Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 Nettopp blitt singel selv, å vi valgte å være venner, men jeg har ikke klart å vær venn med tidligere x'ene mine, så blir spenennde å se hvordan dette går ;p
Caramela Skrevet 12. mai 2012 #7 Skrevet 12. mai 2012 Velkommen i gjengen! Jeg ble singel i september, og i starten var det det beste som kunne skjedd på lang tid. Men som en annen nevnte overfor, det vil nok gå litt opp og ned. Selv om jeg har datet i mellomtiden, så er det dager hvor jeg aller helst vil ha eksen tilbake. Vi er fremdeles venner, i den forstand at vi fremdeles har sporadisk kontakt, og treffes i ny og ne. Det er hyggelig, og går absolutt an Kos deg som singel!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #8 Skrevet 12. mai 2012 TS her Takk! Nyter det akkurat nå, men som dere sier så kommer det sikkert tider der jeg lengter etter kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #9 Skrevet 12. mai 2012 Jeg har vært singel siden i vinter, og er kjempefornøyd Det var vondt i begynnelsen selv om det også føltes veldig rett og som en lettelse. Utover våren har jeg bare fått det bedre og bedre, og tatt litt grep i livet mitt jeg ikke greide da jeg var sammen med eksen. I skrivende stund har jeg det bare supert. Det er nedturer ved å være singel, jeg kan savne kjæreste, eller bare litt action, men jeg synes også det er gøy å gå rundt og bli betatt og småforelska uten å tenke at jeg burde legge noen demper på det. Har en hyggelig flørt på gang nå, så håper det blir litt spenning i hverdagen. Prøver å benytte muligheten til å være meg selv mer, bli litt tøff og ha det gøy.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #10 Skrevet 12. mai 2012 Kan legge til: Har kontakt med eksen, det har vært litt vanskelig av og til fordi vi trigger hverandre på en del ting, mindre problematisk når det gjelder romantiske følelser. Vi er veldig ferdig med hverandre, men kommer egentlig bedre og bedre (eller lettere) overens som venner. Har hatt en periode med lite kontakt, og kommer kanskje heller ikke til å holde kontakten over tid, men fint nå.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #12 Skrevet 12. mai 2012 Velkommen! Kjenner følelsen. Blir noen berg-og-dal-bane følelser de neste månedene, om du er som meg. Med perioder hvor du er helt i kjelleren på grunn av din nye tilværelse, og perioder hvor alt føles mye bedre. Vær forbredt! jeg har aldri hatt slike følelser.når jeg var ferdig med eksen ble livet en fest.jeg har ikke grått noen ganger pga han...nei jeg priser meg lykkelig jeg kom meg vekk... 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #13 Skrevet 12. mai 2012 jeg har aldri hatt slike følelser.når jeg var ferdig med eksen ble livet en fest.jeg har ikke grått noen ganger pga han...nei jeg priser meg lykkelig jeg kom meg vekk... Så bra at du kom deg ut av forholdet, da var det nok veldig riktig for deg Jeg pratet kun ut i fra mine egne erfaringer der. For for min del har det vært stunder der jeg virkelig har savnet og trengt tryggheten og bekreftelsen en kjæreste kan gi, og jeg har gått gjennom alt som var bra med forholdet. Men så kommer dager der alt føles rosenrødt og jeg innser at jeg ikke trenger å bli passet på eller få bekreftet noe som helst, jeg er bra som jeg er, og alt det negative med forholdet kommer opp. Heldigvis mindre nedturer jo lenger tid det tar Plutselig legger man merke til at det finnes endel andre intressante gutter og menn rundt seg og! Godt det går bra TS
Lilliani Skrevet 14. mai 2012 #16 Skrevet 14. mai 2012 Så positive dere er! Det hjelper for en knust sjel å lese om så mange lykkelige single! Krysser fingrene for at jeg også virkelig kan NYTE singellivet om ikke så alt for lenge!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #17 Skrevet 14. mai 2012 Ble singel for en måned siden selv. Var veldig sikker på mitt valg, å gråt ikke over han etter at det ble slutt! Men jeg kjenner meg igjen i det mange andre beskriver, nemlig nedturene som etterhvert dukker opp.. Jeg har dager der jeg føler meg veldig alene og ensom, dager der jeg skulle ønske jeg hadde en armkrok å krype inn i. Når man eg vant til å alltid ha en person som er der for deg, som vil være sammen med deg hver eneste dag og prate med deg hvert eneste minutt, blir det en stor forandring å gå over til singellivet. Han vil heller ikke ha kontakt med meg, fordi han sliter litt etter bruddet, noe som selvfølgelig gjør det vanskeligere for meg! Han var tross alt min beste venn i 4 år! Men om jeg angrer på mitt valg, NEI! Jeg har det generelt mye bedre nå Lykke til TS! <3
BergenBy Skrevet 14. mai 2012 #18 Skrevet 14. mai 2012 Nysingel her også. Deilig og trist samtidig. Klarer ikke helt å bestemme meg
Gloriosa88 Skrevet 14. mai 2012 #19 Skrevet 14. mai 2012 Vert singel en 3 månder selv nå herlig, vi var enig om avgjørelsen. Noen ganger funker det bare ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå