Gjest Fighter Skrevet 28. januar 2004 #1 Del Skrevet 28. januar 2004 Hmm....er litt bekymra for at det skal bli vanskelig å danse. Har ikke så mye slep på kjolen, men den er jo ikke liten da. Noen som har tenkt på det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 28. januar 2004 #2 Del Skrevet 28. januar 2004 Er gift... hadde stor kjole og det går bra!! Trust me!! Om du har slep på kjolen så er det ei hempe under skjørtet som du hekter rundt hånda slik at du holder slepet oppe når du danser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #3 Del Skrevet 28. januar 2004 Bare pass på å ikke løfte armen for høyt slik at folket ser undertøyet ditt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 28. januar 2004 #4 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg hadde en hekte på innsiden av skjørtet/slepet, som jeg i utgangspunktet kunne ha på armen når vi danset, men det så ikke så pent ut. Så mannen min holdt opp slepet for meg, hadde det på ryggen min mens vi danset.....se bildet på hjemmesiden..... Dette fungerte bra, men det beste hadde vært å ha en hempe som gjorde at slepet hang pent på armen, eller en kjole uten slep/evt avtagbart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 28. januar 2004 #5 Del Skrevet 28. januar 2004 Godt å høre. Er nesten seks uker igjen, men jeg kjenner detaljpanikken komme. Kommer sikkert med mange flere spørsmål etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #6 Del Skrevet 28. januar 2004 Mamma skal sy om kjolen min litt, slik at slepet mitt blir "opphektbart...." Skal bli deilig å slippe å tenke på å bære slepet hele kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 28. januar 2004 #7 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har slep på kjolen, men synes det ødelegger så mye å gå å bære det i hempen hele tiden! Så jeg vil gjøre som Tex, sy det på et eller annet vis, så den kan hektes opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #8 Del Skrevet 28. januar 2004 Mamma skal sy en slags liten sløyfe midt bak på min kjole, sånn omtrent midt bak på knærne. Så skal jeg bare rett og slett hekte opp hele slepet, slik at det blir hengende som en såkalt "kø" bak der... det blir knallstilig, og jeg slipper å dra på det. Kjolen min er ikke pen når jeg løfter opp slepet over armen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 28. januar 2004 #9 Del Skrevet 28. januar 2004 Hmmm, kanskje jeg skal gjøre det også.. Knyter du løkken på slepet fast i den sløyfen da eller? Kjolen min er heller ikke så veldig fin når jeg holder opp slepet..All tyllen under kjolen syns liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #10 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har det veldig greit med kjolen når vi skal danse, for jeg kan ta av slepet på kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 28. januar 2004 #11 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har det veldig greit med kjolen når vi skal danse' date=' for jeg kan ta av slepet på kjolen [/quote'] Så lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #12 Del Skrevet 28. januar 2004 Hmmm' date=' kanskje det skal gjøre det også.. Knyter du løkken på slepet fast i den sløyfen da eller? Kjolen min er heller ikke så veldig fin når jeg holder opp slepet..All tyllen under kjolen syns liksom..[/quote'] Nei, mamma skal sy på to bittesmå knapper øverst på ryggen slik at vi bare løfter hele slepet opp et hakk (for å prøve meg på en forklaring....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 28. januar 2004 #13 Del Skrevet 28. januar 2004 Tror jeg skjønte hva du mente Uansett må jeg få en sydame til å gjøre det, så de vet vel hva som skal gjøres.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå