Gå til innhold

Danner du deg et bilde av folk på KG etter skrivestil - og

Anbefalte innlegg

Skrevet

stemmer det ? (fikk ikke plass til hele spørsmålet i overskriften).

Jeg er ikke spesielt aktiv på KG - leser nok mer enn jeg skriver :oops: Jeg har heller ikke vært på noen av treffene. Etter å ha lest innlegg til brukere har jeg begynt å danne meg bilde av dem - noen tror jeg at jeg kunne ha hatt en morsom helaften med mens andre føler jeg at jeg ikke har mye til felles med.

Er det andre som har det sånn. Og til dere som har vært på treff/hatt kontakt på annen måte - stemmer inntrykket ?

Undrende meg :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg danner meg et bilde av folk på KG etter både skrivestil og avatar! :o :ler:

Om det stemmer med virkeligheten? Vel... kanskje?

Nå har jeg vært på to treff, og en ting jeg blir like positivt overrasket over hver gang er hvor hyggelig KG-damene er. Helt vanlig, oppegående, kjekke jenter. :D

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, jeg har dannet meg et vist bilde av brukerne, og det stemte veldig bra på treffet. Flotte mennesker var det. Utseendemessig så de anderledes ut en hva jeg hadde sett for meg i mitt indre. :D

Skrevet

Jeg danner meg også et bilde av brukerne på KG, men kanskje mer utifra avatar enn skrivemåte. På et eller annet mystisk vis blir det liksom sånn at jeg til slutt tror brukeren ser ut som avataren :o

Vel, ikke i alle tilfeller da :ler:

Men det er selvfølgelig noen som jeg føler jeg kommer bedre overens med enn andre. Sånn er det vel overalt?

Skrevet

Ser jeg ut som avataren min liksom, monja? :o :ler:

Skrevet

Ja, jeg gjør det. Men aner egentlig ikke om det stemmer.

Skrevet

Ja, jeg danner meg et inntrykk, både utfra avatar og skrivemåte.

Antakeligvis er dette inntrykket i mange tilfeller, helt på jordet.

Gjest GreenSky
Skrevet
På et eller annet mystisk vis blir det liksom sånn at jeg til slutt tror brukeren ser ut som avataren :o

Så du tror altså at Nokså ser ut som avataren sin? :erter:

Skrevet
Ser jeg ut som avataren min liksom' date=' monja? :o :ler:[/quote']

Selvfølgelig! Du skinner jo :wink:

Skrevet

Så du tror altså at Nokså ser ut som avataren sin? :erter:

Jepp, liten og søt rocketomat :ler:

Skrevet

Jeg har masser av bilder i hodet mitt av KG brukere, og hver gang jeg treffer en ny får jeg det i fleisen... Det stemmer aldri!!! :ler:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg legger merke til hvordan og hva folk skriver. Selv slurver jeg voldsomt med skrivingen når jeg har det travelt.

Ombyttingsfeil forekommer da ofte feks ikek istedet for ikke.

Noen ganger forbinder jeg personer med avatar. De som har hatt avataren sin lenge. Andre har jeg truffet og de ser alltid annerledes ut enn det jeg trodde, men det har ikke vært noen store overraskelser i væremåten deres.

Helt på tampen; jeg er Tommy jeg.

Skrevet

Jepp jeg er en liten rocka hoppende tomtat i det virkelige liv :hoho: Tror mitt indre ligner mer på avetaren min :sjarmor:

Morsomt å høres deres betraktninger. Enig i at avetaren også innvirker på hvordan bildet blir :wink:

Skrevet

Jeg har også bilder oppi hode mitt av hvordan folk ser ut,og også litt på hvordan de er uti fra hvordan de skriver. Jeg har ikke vært på noen treff(skal vel innrømme at jeg ikke viste om treffene en gang :oops: :oops: ) Men jeg kunne godt tenkt meg å møtt KG`ere!

Lilletrollet- som nok er ganske trollete :ler::ler:

Skrevet

Ja, jeg danner meg også et bilde av brukerne. Jeg ble veldig overasket over hvor normale alle var når jeg var på treff. For ikke å glemme hvor hyggelige de var. :briller:

Gjest Hilde K S
Skrevet
Ja' date= jeg danner meg også et bilde av brukerne. Jeg ble veldig overasket over hvor normale alle var når jeg var på treff. For ikke å glemme hvor hyggelige de var.

Har du vært på treff i Bergen?

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja' date= jeg danner meg også et bilde av brukerne. Jeg ble veldig overasket over hvor normale alle var når jeg var på treff. For ikke å glemme hvor hyggelige de var.

Lager meg bilde av de fleste, noen stemmer bedre en andre. Bergenspike er et eksempel på fulltreff fra min side. Hun er slik jeg trodde (bare bittelitt eldre). Et par andre også, mens andre igjen er laaaangt fra slik de er i hodet mitt. :ler:

Gjest Seleena
Skrevet

Ja det gjer eg! Mest ut i frå meiningar og avatar. Sidan eg skriv nynorsk håpar eg ikkje folk trur eg er ei budeie som melkar ku heile dagen og lagar romantiske utskjeringar på stolar og kar. :ler: eg bur på "bygda" men er ganske urban av meg fordi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...