Gå til innhold

Hva tenker du om mødre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tittelen sier det meste. Her jeg bor er det mange som stiller opp nakne i blad, eller på facebook. Det har blitt en greie blant 18 - 25 åringer. Mange har barn.

Tenker dere noe spesielt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er rimelig dumt/idiotisk.

De har foreldre som kanskje ser disse bildene, og barna blir voksne en gang de også, tror ikke akkurat de er stolte av mor som la ut nakenbilde av seg selv.

Så har vi arbeidsgivere da.. der røk alle seriøse jobber tenker jeg.

• Liker 4
Gjest Høymann
Skrevet

Jeg tenker automatisk photoshop :fnise:

Ellers bryr jeg meg fint lite om noen stiller opp nakne i blader. Det er noe de har valgt selv.

Gjest Maneater?
Skrevet

Flaut og lite gjennomtenkt.

Gjest Gjest
Skrevet

Flaut og lite gjennomtenkt.

Dette er ikke kvinnenes feil. Det er de som publiserer mannebladene, som må stå ansvarlige for bildene. Dette er misbruk av kvinner, og kvinnene som avbildes, er ofret for å tilfredsstille mannsgriser. Slikt burde vært forbudt for flere tiår siden!!

Skrevet

Dette er ikke kvinnenes feil. Det er de som publiserer mannebladene, som må stå ansvarlige for bildene. Dette er misbruk av kvinner, og kvinnene som avbildes, er ofret for å tilfredsstille mannsgriser. Slikt burde vært forbudt for flere tiår siden!!

Det er kvinnene som går med på det, så selvfølgelig er det dems feil.

Det er flaut... rett og slett. Tenk når barna tenker selvstendig og får se noe sånt!

• Liker 2
Gjest Maneater?
Skrevet

Absolutt ikke. Det er jentene selv som velger og stille opp, ingen som tvinger dem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at jeg er glad for at ikke min mor har gjort det.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

At de tilhører samfunnets underklasse.

• Liker 10
Gjest finurlig
Skrevet

Tenker ikke særlig høyt om dem nei, og setter dem fort i samme bås som paradise hotel-deltakere og gatebilbabes..

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er kvinnene som går med på det, så selvfølgelig er det dems feil.

Det er flaut... rett og slett. Tenk når barna tenker selvstendig og får se noe sånt!

En venninne av en venninne av meg har tidligere vært stripper og stilt opp i div. "manneblad". Jeg var hjemme hos henne en gang på et homeparty. Hun hadde et innrammet bilde av seg selv stående på en kommode, hun var naken, satt i en stilling så ikke underlivet syntes og håret hang ned over puppene, men ene brystvorta syntes. Dette stod fremme midt i stua. Hun hadde barn som begynte å nærme seg tennårene. Tror ikke de tenkte så mye over dette bildene (eller andre om hun skulle hatt flere). Nakenhet er da egentlig ikke farlig......

Hvorfor skulle det være så lite gjennomtenkt og flaut?

Jeg ville ikke valgt det selv, men har respekten for de som velger annerledes enn meg.

Mine barn ser da meg nakne om de kommer inn på badet mens jeg er der, er det så mye annerledes enn å se et bilde av en naken mor?

Endret av Leanne
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Så lenge disse kvinnene gjør det frivilig og ikke blir tvunget til det så er det kvinnenes feil.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at de ikke er modne nok til å forstå sitt eget beste.

Sånne ting kan være fine i øyeblikket og på veldig kort sikt, men veldig dumme på lang sikt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de, som paradise deltagere, gatebil/vi menn jenter og andre "trash" mennesker - de tilhører vel de jeg ser ned på, de jeg ser på som tapere i samfunnet, og som jeg er glad jeg ikke kjenner.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Synd de må vise seg nakne for å få selvtillit, men det de egentlig får er enda verre selvbilde. Kvinner MÅ slutte og tro at de må være nakne for å bli likt/elsket.

Ser dere Celina Middelfart lettkledd i blader? Nei. Hun er ei stor kvinne med makt og penger. Hun har bein i nesa, selvtillit og trenger ikke kle av seg for å være stor. Synd at så mange umodne kvinner tror det.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at de kommer til å angre om noen år....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at den dagen deres egen datter/døtre vokser opp, blir det veldig vanskelig å argumentere for at nevnte datter/døtre skal vente med å vise seg frem/by seg frem...

• Liker 2
Gjest Kaxxy
Skrevet

Når de har valgt en slik livsstil, burde de ikke bli mødre. Tenk når vennene til ungen får vite om det, og henter fram blader?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva skal jeg tenke om det, da? Er det ikke flott at vi her i landet kan gjøre hva vi vil? Jeg bare håper for deres del at det var såpass gjennomtenkt at de kan stå for valget sitt livet ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...