AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Har den siste mdn endret kosthold fra masse brus, godteri, burger i ukedagene til vann , mer grønnsaker og varierende middag. I tilegg til litt trening. Men har ikke gått ned en eneste kg! Gjør jeg noe feil, eller trenger det lengere tid før det vises? Blir umotivert av det her
drosophilia Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Har den siste mdn endret kosthold fra masse brus, godteri, burger i ukedagene til vann , mer grønnsaker og varierende middag. I tilegg til litt trening. Men har ikke gått ned en eneste kg! Gjør jeg noe feil, eller trenger det lengere tid før det vises? Blir umotivert av det her Hvordan trener du? For meg tar det gjerne en mnd før jeg begynner å se resultater av jevnlig trening, men jeg spiser sunt til vanlig og er ikke overvektig.
Sissa Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Begynn å tren styrke, så ser du nok resultater. Endret 9. mai 2012 av Sissa
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Det hjelper ikke om du spiser annerledes dersom du fortsatt spiser for mye. Du blir ikke automatisk slankere av kylling enn av sjokolade, det forutsetter at du spiser mindre kylling enn du ville spist sjokolade. Skriv ned alt du spiser i en periode, og logg det på f.eks. diett.no. Ofte blir en overraska over kaloriinnhold i endel matvarer. Slanking er 70% kosthold. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå