MMCS Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Hei! Jeg har møtt noen i forbindelse med jobben som jeg kommer sånn overfladisk godt overens med. Kunne tenke meg å date han etterhvert, men er jo usikker om han er like interessert. Har tenkt litt på om det hjelper "på veien" å adde han på face, men dersom jeg bare leter etter navnet finner jeg ikke han. Det er jo mye som sier at han kanskje har reservert seg mot å bli "søkt opp". Det kan også hende at kan ikke vil bli funnet pga at han kanskje ikke ønsker å blande facebook med jobben.... hvem vet.. Jeg vet derimot at vi har en felles venn, så idet at jeg leter i vennelisten til denne fellesvennen, så finner jeg han. Hva mener dere adde han eller ikke gjøre det??? Takk for svar på forhånd :-)
MMCS Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2012 Hvor lenge og vente på hva synes du?? har kjent hsan siden februar så har ventet en liten stund allerede
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Det blir jo veldig tydelig at du har leita han opp da? Jeg tenker det kommer litt an på hvor godt du "kjenner" han, om det virker naturlig å legge han til eller ikke.
Gjest snoopy_93 Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Er du sikker på at han er ledig? Signerer.
MMCS Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2012 Jepp det er jeg 100 % sikker på. om han derimot dater noen, sånn uten å være kjærester det vet jeg ikke.
Steinar40 Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Jepp det er jeg 100 % sikker på. om han derimot dater noen, sånn uten å være kjærester det vet jeg ikke. Okei. Du finner nok ut av hva du vil gjøre Vanskelig for andre å si noe om det.
PelleP Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Når dere er på jobben eller treffes kan jo du bare be han adde deg vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå