Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har møtt noen i forbindelse med jobben som jeg kommer sånn overfladisk godt overens med. Kunne tenke meg å date han etterhvert, men er jo usikker om han er like interessert.

Har tenkt litt på om det hjelper "på veien" å adde han på face, men dersom jeg bare leter etter navnet finner jeg ikke han. Det er jo mye som sier at han kanskje har reservert seg mot å bli "søkt opp". Det kan også hende at kan ikke vil bli funnet pga at han kanskje ikke ønsker å blande facebook med jobben.... hvem vet..

Jeg vet derimot at vi har en felles venn, så idet at jeg leter i vennelisten til denne fellesvennen, så finner jeg han.

Hva mener dere adde han eller ikke gjøre det???

Takk for svar på forhånd :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha ventet.

Skrevet

Hvor lenge og vente på hva synes du?? har kjent hsan siden februar så har ventet en liten stund allerede ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo veldig tydelig at du har leita han opp da?

Jeg tenker det kommer litt an på hvor godt du "kjenner" han, om det virker naturlig å legge han til eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg ville ventet til han la meg til.

Skrevet

Er du sikker på at han er ledig?

Gjest snoopy_93
Skrevet

Er du sikker på at han er ledig?

Signerer.

Skrevet

Jepp det er jeg 100 % sikker på. om han derimot dater noen, sånn uten å være kjærester det vet jeg ikke.

Skrevet

Jepp det er jeg 100 % sikker på. om han derimot dater noen, sånn uten å være kjærester det vet jeg ikke.

Okei. Du finner nok ut av hva du vil gjøre ;)

Vanskelig for andre å si noe om det.

Skrevet

Når dere er på jobben eller treffes kan jo du bare be han adde deg vel?

Gjest Bandit
Skrevet

Send en melding i stedet for å bare adde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...