Gjest Frk.Franzen Skrevet 9. mai 2012 #1 Del Skrevet 9. mai 2012 Er det noen her som har vært på tidlig ultralyd på gyn tromsø? Eller ultralyd generelt. Hvordan var det? Var de flinke og er det innvendig eller utvendig? Kommer til å være 12+1 når jeg skal dit.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Del Skrevet 9. mai 2012 Er det noen her som har vært på tidlig ultralyd på gyn tromsø? Eller ultralyd generelt. Hvordan var det? Var de flinke og er det innvendig eller utvendig? Kommer til å være 12+1 når jeg skal dit.. Jeg har vært! det var en fin opplevelse, selv om det var innvendig... Var ca. like langt på vei som deg da jeg var der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Del Skrevet 9. mai 2012 Vet ikke hvor du skal. Jeg var på gyntromsø. Han jeg var hos, er en robot. Viser lite menneskelige følelser, noe jeg synes er ypperlig. Var på innvendig kontroll rundt uke 9 tror jeg det var. Veldig ok å få se at det var et hjerte som banket der inne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julegrana Skrevet 9. mai 2012 #4 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg var på ultralyd når jeg var 11+5 (tror jeg, det var iallefall noen dager før uke 12). Da var det utvendig ultralyd og damen som utførte var kjempe grei og kommenterte både nakkefolden og det som ellers kunne kommenteres og vises. Har jo vist bildene fra den ultralyden til deg tidligere TS og de var jo ganske tydlige og fine til at det var så tidlig. Du har absolutt noe å glede deg til, det er en helt utrolig følelse å kunne se barnet første gang på ul. (jeg var ikke i tromsø). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Franzen Skrevet 10. mai 2012 #5 Del Skrevet 10. mai 2012 Takk for svar. Har heldigvis vært der tidligere for å sette inn spiral og deretter ta den ut. Syns de var greie da, bortsett fra at de kommenterte at jeg kun burde barbere meg hver 14. Dag eller mindre. Sært. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Franzen Skrevet 10. mai 2012 #6 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg var på ultralyd når jeg var 11+5 (tror jeg, det var iallefall noen dager før uke 12). Da var det utvendig ultralyd og damen som utførte var kjempe grei og kommenterte både nakkefolden og det som ellers kunne kommenteres og vises. Har jo vist bildene fra den ultralyden til deg tidligere TS og de var jo ganske tydlige og fine til at det var så tidlig. Du har absolutt noe å glede deg til, det er en helt utrolig følelse å kunne se barnet første gang på ul. (jeg var ikke i tromsø). Gleder meg. Håpe mine bilder blir like tydelige som det dine var! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. november 2015 #7 Del Skrevet 5. november 2015 Ryddet i henhold til reglene:* Krenkende, hetsende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå