Gå til innhold

Slafsing!

nouveau

Anbefalte innlegg

Finnes det noe mer ekkelt, uappetittelig, irriterende, jeg-vil-slenge-meg-utenfor-balkongen-FAENS-så-hæslig?!?!?!?!?!?!?!?

(måtte bare, sorry...)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nøyaktig hva er det egentlig du mener med slafsing? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig bordskikk, ekkelt og grunnlag for å henrettes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyaktig hva er det egentlig du mener med slafsing? :O

Slafsing, smatting, lyder fra munnen relatert til inntak av mat, tyggis eller tannpirkere...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om jeg skulle sagt det selv! Det rabler nesten for meg når jeg hører slikt, og det er ikke forskjell på om det er ved middagsbordet eller bare en tyggis på kontoret. Like jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slafsing, smatting, lyder fra munnen relatert til inntak av mat, tyggis eller tannpirkere...

Aha! Det er en uting! :D Jeg lærte å spise mat med munnen lukket når jeg var bitteliten. Mister apetitten av å se maten rulle rundt i kjeften på andre som om det skulle vært en tørketrommel. Og lydene... :O

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bartenina

signerer denne! HATE IT!!! Spesiellt når det er kvinnfolk som slafser :P min tidligere roommate...AHMAGAAD!!! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

jeg klarer å stenge lyden ute jeg så meg plager det ikke. Syns det er verre med folk som lukter på fingrene sine etter de har pillet på greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Det er nok noe av det som irriterer meg mest i hele den vide, brede verden!

Jeg kan tørre å påstå at det er den mest irriterende lyden jeg vet om. Kjæresten min gjør det og guuud som det irriterer meg :kjefte:

Det verste er at det som oftest ikke hjelper å si ifra til dem som gjør det...

Wææ, deilig med en liten utblåsning! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest santus

Det er det verste jeg og vet...

Men er det frekt å si ifra? Jeg har ei venninne som smatter så jævlig at det skjærer i ørene. Jeg frykter at hun blir furt hvis jeg sier noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det verste jeg og vet...

Men er det frekt å si ifra? Jeg har ei venninne som smatter så jævlig at det skjærer i ørene. Jeg frykter at hun blir furt hvis jeg sier noe...

Nei, jeg synes ikke det er frekt å si ifra. Kanskje hun heller blir glad for at du gjør henne oppmerksom, det er ikke alle som er klar over at de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest santus

Men hvordan kan man si det på en fin måte? :gjeiper: Det vil jo uansett høres negativt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei venninne på samme studiested for meg som absolutt ikke lærer matskikk, smatter og slafser hele tiden. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dama driver på sånn, og blir dritsur hvis jeg påpeker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er definitivt de ekleste lydene jeg vet om. Og folk som snakker med masse mat i munnen da :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ. Når jeg var i London satt det en mann på bordet bortenfor oss som spiste med åpen munn og bråkte til de grader. Det var rett før jeg tok gaffelen og stakk meg selv i øyet. Er det ikke normal oppdragelse å få sånt inn mellom ørene i syvårsalderen? Jeg fikk fint overhøvling om jeg smattet med tyggis når jeg var 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Spesielt når unger slafser... for de slutter som regel ikke før du nevner det minst en gazillion ganger. Det er normal bordskikk å holde munnen lukket når man spiser. Om folk ikke har lært seg det før de passerer 5 årsdagen sin har foreldrene gått glipp av et viktig kappittel i oppdragelsen :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...