Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.kristinaandersen.no/?p=14933#respond

Hadde det vært opp til meg hadde Fotballfure tråden blitt erstattet med Kristina Andersen tråden! Ikke nok med alle thinspo innleggene hun legger ut, men nå er det plutselig synd på henne fordi hun har oppnådd målet sitt med å slanke seg også?? Hardt liv, ja

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet

OH MY GOD!!! Finnes det virkelig noen som er verre en fææææle fotballfrue?!?!?!

:sovne:

AnonymBruker
Skrevet

Faktisk! Verden går nok under hvert minutt nå

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hun har valgt det selv og har derfor ikke noe å klage over.

Blir som at jeg skulle levd på hamburgere for og så synes synd på meg selv fordi jeg har blitt overvektig og fått høyt kolesterol.. Det hadde vært min egen feil siden jeg valgte å spise den maten.

Skrevet

Helt enig. Kan ikke si at jeg liker det budskapet bloggen hennes gir noe særlig heller.

• Liker 2
Skrevet

Leste det inlegget før i dag og ble veldig irritert. "Hør/se alle sammen jeg har slanket meg så mye at nå er ALLE klærne mine for STORE", hint hint. Det er som et rop om oppmerksomhet.. Nå skal hun høste drøssevis med kommentarer om "åh så flink du er", "åh så slank og fin du har blitt" osv.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Synes alle de der damebloggerne med "dagens outfits" og bilder av hva de eter er dødsens tragiske, uansett hvem de er.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo alle innleggene hennes. Hun har ørten innlegg ute om hvor mye hun har jobbet for å gå ned i vekt, flere bikinibilder av type før/etter osv, nå skal vi plutselig synes synd på henne? Fin quote" Jeg er så heldig at jeg kan bruke str 27 i bukser nå" også plutselig "Jeg kommer aldri til å klare å få mindre hofter og det er sååå trist, buhu"!

Skrevet

Jeg sluttet å lese bloggen hennes etter at hun hengte ut Blondinbella som feit. Senere skrev hun et innlegg om at "alle jenter burde være glad i kroppen sin, akkurat som den er". I tillegg blir hun mega fruten om noen skriver en negativ kommentar om henne, men å henge ut en person på en blogg med mange tusen lesere er liksom helt greit? Snakk om dobbeltmoralsk.

• Liker 3
Skrevet

Hun var jo "feit" i forhold til Caroline da!

• Liker 1
Skrevet

Det husker jeg. Går ikke ett innlegg uten at det enten handler om mat eller kropp. Ganske forstyrrende. Husker Blondinbella fikk mye pes i Sverige for noen år tilbake, men ingen norske bloggere kan måle seg med henne. Er nok bare sjalusi som snakker

AnonymBruker
Skrevet

Hun var jo "feit" i forhold til Caroline da!

Ja, stakkars. Hun har jo de forfeeeerdelige hoftene som hun ikke klarer å slanke bort. Men ta det med ro, hun skal visst kjøre enda strengere diett nå.

Skrevet

Hun sier mye rart på den bloggen. Hun sa jo at hun skulle lansere egen kleskolleksjon også.. Men å klage over at buksene er FOR store er bare kleint å lese.

Skrevet

Bloggen til Kristina har dessverre blitt til en slankehysteriblogg. Greit å være opptatt av helsa men når man sier man skal trene to ganger om dagen osv osv fordi det snart er sommer, så er det IKKE helsa man er opptatt av.

Folk får gjøre som de vil, men det er så mange purunge jenter som leser denne bloggen at det er skummelt. Materialist og slankehysterisk til tusen :(

Gjest Vodka
Skrevet

Den bloggen er bare klein. Det er så mye fokus på at hun har slanket seg hele tiden, det er ikke så interessant å lese om (eller se bikinibilder, gjesp).

Gjest Vodka
Skrevet

Det er jo alle innleggene hennes. Hun har ørten innlegg ute om hvor mye hun har jobbet for å gå ned i vekt, flere bikinibilder av type før/etter osv, nå skal vi plutselig synes synd på henne? Fin quote" Jeg er så heldig at jeg kan bruke str 27 i bukser nå" også plutselig "Jeg kommer aldri til å klare å få mindre hofter og det er sååå trist, buhu"!

27 er jo en helt vanlig buksestørrelse. Man er ikke heldig fordi man kan bruke størrelse 27, herregud.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva skjedde med den kleskolleksjonen? Husker hun hadde laget logo, viste samples og alt.. Plutselig en dag snakket hun ikke mer om det. Tror ikke folk for lov til å snakke om det på bloggen hennes heller

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun skulle både lansere kleskolleksjon og hun hadde jo kjøpt den der mini cooper bilen hun hadde designet selv eller noe. Hun lyver jo like mye som fotballfrue? Hun sa også at hun skulle kjøpe en BMW men det skjedde jo heller aldri. Hun var morsommere før når hun var seg selv og ikke var så storblogger som hun er i dag. Blææ.. Bare slanking, Granit og klaging. :nei:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor leser dere egentlig bloggene til de stokk dumme og selvsentrerte jentene der?

...jeg vet, jeg vet... det blir litt som en bilulykke. Du vet du ikke burde se, fordi det er helt forferdelig, men du klarer ikke la være ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er som Facebook; jeg vil ikke men jeg blir draaaatt imot.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...