Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor ofte napper du øyenbrynene dine? Jeg har ganske kraftige øyenbryn og syns d ser mye bedre ut når jeg har nappet, men det vokser jo fort ut igjen, og når de er helt korte er det bare masse sorte prikker, hva gjør jeg med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg napper ved behov, noe som varierer.

Men jeg har litt nappedilla da, så jeg gjør det ganske ofte.

Et annet alternativ er voks, for den som vil seg selv så vondt..

Skrevet

De vokser ikke ut samtidig, så jevn napping holder dem pene.

En liten titt før morgen-make upen, og så ta det som evnt har vokst frem i løpet av gårdagennatta - tar 1 min!

Skrevet

Napper vel litt hver dag jeg, tar det hver morgen der det trengs. Som My skriver, vokser de ikke ut samtidig.

Skrevet

Napper som regel hver gang jeg har dusjet. Vet ikke hvorfor, men jeg bruker om regel litt tid på badet i forbindelse med dusjing, så da tar jeg like greit noen hår med pinsetten samtidig.

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Har du prøvd de øyenbryn"knivene" du får kjøpt på Vita??

Høres brutalt ut men det er faktisk noe av de praktiske som har vært på markedet de siste årene!! Så istedet for å nappe (som gjør jæ**** vondt!!!!) så "skjærer" du... tar ikke halvparten så lang tid som å nappe...

De bruker noe lignende på frisør salonger der de ordner bryn og sånn....

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg napper litt nesten hver morgen før jeg sminker meg.

Gjest Diva i.i.
Skrevet

Jøss :o

Ser at mange napper om morgenen...

Blir dere ikke røde i huden da ? Om jeg skal nappe om morgenen og da evt skal ut etterpå, så ser jeg jo ganske rosa ut der jeg har nappet....

Prøver å gjøre det om kvelden - etter dusj og før "krempålegging" selvfølgelig... Da har huden litt tid på å roe seg ned litt i allefall :)

Napper vel ca en gang i uken og tar litt småplukk om kveldene i ny og ne,- særlig mellom øynene ( selv om det ikke vokser så mye der, så er det veldig veldig "kriseområde" å ha hår - for min del ).

Gjest Étoile
Skrevet

Blir ikke rød når jeg bare napper sånn bittelitt... "Storrengjøring" gjør jeg også om kvelden, men det er sjelden det trengs når jeg napper litt ofte.

Skrevet

Litt hele tiden føler jeg, det gror og det gror. Men sånn en gang i uka tar jeg stor rengjøring!

Skrevet

Napper hver kveld etter at jeg har pusset tennene. På den måten får huden ro om natta, og jeg er helt sikker på at det ikke er rødt når jeg skal ut neste dag. Napper en hver dag er en sikker på at en unngår "stubber", som jo ikke ser særlig pent ut.

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg napper når jeg ser et hår som er "utenfor der et skal være". Jeg har mine bryn naturlige da, jeg har ikke "nappende bryn", sånn tynne eller noe, men napper ut de som vokser litt for langt nede, eller på en annen måte utenfor der de bør være.

Det skjer somregel om morgenen, det er da jeg stirrer godt nok i speilet til å oppdage dem. Men rød? Nei, jeg plukker da bare ut et hår eller to, ikke noen "storrengjøring"...

Skrevet

Napper 3-4 ganger i uken. Alltid om kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...