Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når noen sjekker deg opp på byen, på en kafe, på nettet, hvordan liker du da å bli sjekket opp? Slesige replikker? Generell prat om alt mellom himmel og jord? At h*n sier at du er søt/kjek/pen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Liker best å bli sjekket opp på den måten han selv synes er naturlig. Om jeg synes om mannen, er en helt annen sak.

Gjest Janus
Skrevet

Spørsmålet du bør stille deg selv er hvorfor du skulle ønske å gi en kvinne et kompliment.

Er det for å få noe i retur? En reaksjon? Et kyss? Sex? Anerkjennelse?

Eller er det fordi du synes hun er så fantastisk nydelig at du ikke greier å la være å beundre henne og til og med fortelle det?

I såfall, kan du gjøre det, hvis ikke, så er det unødvendig. Det beste du kan gjøre er å kommunisere det med øynene dine. Vis at du liker henne med kropp og sjel.

Når det er sagt, så er "sjekking" ut. Kvinner har ikke lyst å møte menn som prøver å imponere de. De vil bare møte en vanlig mann som tør å relatere til de på en normal måte som om de snakker til et normalt menneske.

En mann som ikke prøver å imponere, DET er imponerende. Slike menn er imidlertid ganske sjeldne ser det ut til. Husk at du har minst like mye å tilby henne som hun har å tilby deg. Slik bør det være.

Og husk til slutt: "Alle kvinner vil ha en mann". Sånn er det bare.

:)

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg liker egentlig best om damen gir meg et flott smil og holder øyenkontakt. Da kan jeg leke mann å gå bort først :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel kanskje ikke å bli sjekket opp, men jeg foretrekker å bli kjent med menn via en normal samtale. Får noia hvis det er no sånn påtatt prøve å imponere, komme med komplienter osv (føler det er falskt).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best om man har en bra samtale, hvor det godt kan komme inn på mer direkte hint etter hvert. Må gjerne gi komplimenter, men de bør være ekte, ikke generelle du er søt/pen.

Skrevet (endret)

Når noen sjekker deg opp på byen, på en kafe, på nettet, hvordan liker du da å bli sjekket opp? Slesige replikker? Generell prat om alt mellom himmel og jord? At h*n sier at du er søt/kjek/pen?

Jeg tar gjerne imot litt direkte anførsler om hvor digg jeg ser ut, osv. Hvordan sjekkingen/flørten utvikler seg avhenger i aller høyeste grad av hvor høyt lista settes til å begynne med. Er du drøy, så er jeg drøy tilbake. Vips, så kan vi nært sagt sitte og forklare i detalj om hvordan vi skal ta hverandre straks anledningen byr seg.

Endret av Pene sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...