Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forstå meg rett. Jeg har all sympati for de som har kreft og andre sykdommer. har selv flere tilfeller i fam,men har også bekjente og fam med alvorlig sykdom. Nå er kreft så mangt.

Noen er "greie" Noen er verre.

En bekjent har fått kreft. Har masse venner på fb. Dagene blir oppdatert på fb med sykdom.

Hvor mye skal man oppdatere, tenker brukeren på at alle skal forholde seg til dette.

Eks.legen i dag,stråling, siste stråling. For hver oppdatering er det masse sympatierklæringer,hjerter osv. Oppdateringene stopper ikke opp.

Vil man sitte slik i venneflokken hjemme og fortelle om sykdommen? Vil man sitte på kafe og fortelle hver dag?

vil man stå på torget og fortelle detaljer?

Selvfølgelig er det viktig for noen å være helt åpen om sin sykdom,men er fb rette plassen?

Føler at nok er nok, og sympatien min svekkes.

Så kommer det masse tråder om dårlig råd. Sannsynligvis av sykdommen,noe som ikke er tilfelle.

All beh. er gratis osv. Økonomien skyldes andre ting.

Mulig jeg virker rar,men syns det er så mange som er syke,kansje langt alvorligere enn dette,som gjør det på annen vis.

Så er det masse bilder hva blomser som har komt inn døren, hvor snille folk er osv. Får jo andre venner å fb til å føle seg som idioter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...