Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er på AAP,og leier leilighet, hvor mye er husleia, og hvor mye bostøtte får dere?

Bare så jeg vet hvilke leiligheter jeg kan se på / vil ha råd til..... er jammen dyrt å leie!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husleie på 8500, bostøtte på ca 3000 =)

Skrevet

Bodde alene for noen år siden.

Fikk minstesats som var ca 8000,- utbetalt

Husleia var på 5000,-

Fikk bostøtte på 1200,-

Fikk også støtte til strømregning noen ganger

Husk at det er forskjellig fra kommune til kommune også

AnonymBruker
Skrevet

Bør jo være med hvor mye en får brutto i aap da.

Har selv for mye til å få bostøtte og betaler 5000 kr for å bo. Strøm kommer i tillegg.

AnonymBruker
Skrevet

Husleia mi er på 7000 inkludert strøm. Får bostøtte på 2590kr.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på AAp og får minstesats. Jeg bor sammen med kjæresten soom har normal jobbinntekt.

Vi leieer leilighet og husleien er på 8000 + strøm. Må man bo alene for å få bostøtte, eller hvordan er det?

AnonymBruker
Skrevet

Det ligger bostøttekalkulator på www.husbanken.no.

Skrevet (endret)

Vi leieer leilighet og husleien er på 8000 + strøm. Må man bo alene for å få bostøtte, eller hvordan er det?

Man kan iallefall ikke bo i kollektiv.

Tror samboere/gifte kan få bostøtte dersom begge tjener veldig lite/er arbeidsledige

Jeg mistet iallefall støtten når mannen min flyttet inn til meg og han tjente ingenting på det tidspunktet

Endret av Ryvre
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på AAp og får minstesats. Jeg bor sammen med kjæresten soom har normal jobbinntekt.

Når det var aktuelt for min del, fant jeg ut at det ihvertfall ikke gikk hvis jeg bodde sammen med kjæresten, og da tjente han veldig dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Husleia mi er 4500 og jeg får 419 i bostøtte.

Skrevet

Meg og samboeren har begge AAP minstesats, og vi tjener til sammen for mye for å få bostøtte.

AnonymBruker
Skrevet

Husleia er på 7100 og bostøtta er på 3000, sånn ca.

AnonymBruker
Skrevet

Husleia mi er 4500 og jeg får 419 i bostøtte.

Hvorfor får du så lite?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får du så lite?

Fordi husleien er såpass lav?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regnet ut på bostøttekalkulatoren at jeg kan få 1071 når jeg har 4200 i husleie. Er det feil da kanskje. Hvor mye får du i året?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regnet ut på bostøttekalkulatoren at jeg kan få 1071 når jeg har 4200 i husleie. Er det feil da kanskje. Hvor mye får du i året av APP?

AnonymBruker
Skrevet

Er dere folkeregistrert på adressen dere betaler leie for? Jeg tenker å søke, men er folkeregistrert hos foreldrene mine, men bor ikke der.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er grunnet størrelsen på AAP.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regnet ut på bostøttekalkulatoren at jeg kan få 1071 når jeg har 4200 i husleie. Er det feil da kanskje. Hvor mye får du i året?

Jeg får ca 170 000 i året før skatt. I aap altså, bostøtten kommer i tillegg. Og så er strøm inkludert i husleien på 4500, og det har kanskje noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...