Gå til innhold

Going Cold Turkey

21 stemmer

1. 1. Hva skal jeg bytte ut kvinner med

• Makrame
      11
    • Treskjæring
      11

Anbefalte innlegg

Gjest JosefK78
Skrevet

Jeg er nå ca 33 år gammel, for tiden single og har ingen barn, ihvertfall som jeg vet om. Nå har jeg tenkt på dette med kjæreste en liten stund men har funnet ut at kriteriene for å bli kjæresteemne er for lang og krevende. Jeg må være rik, kjekk, godt trent, fin kropp, ha fortsatt alt håret på hodet, være snill, være tøff, være mandig, ha kontakt med mine feminine sider, kunne bytte bleie, være en god elsker og ha en kjempe penis.

Bortsett fra det med kjempe penis så mangler jeg de andre kvalitetene og jeg er for lat til å prøve å tilegne meg noen av de.

Så jeg gir opp kvinner, men jeg må sysselsette meg selv i den tiden jeg har igjen så vilken hobby skal jeg velge isteden for kvinner? Jeg har tenkt på makrame eller treskjæring men kansje dere kan hjelpe meg.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo nødt til å bli treskjæring. Makramé er litt for hippi.

Skrevet (endret)

av treskjæring så får du insane kropp!

Endret av BaltA
Skrevet

av treskjæring så får du insane kropp!

Nå ja, jeg møtte en dude som drev på med treskjæring en gang og han var minst dobbelt så feit som meg.

Men han var gift, så det må jo være et eller annet som funket. Kanskje en eksepsjonelt stor penis der og ...

Gjest Tidssone
Skrevet

Mitt stalltips er faktisk å begynne å trene. For det første blir du kvitt latskap, får finere kropp, finere holdning, noe å holde på med, i tillegg til at du får utvidet din sosiale omgangskrets.

Gjest JosefK78
Skrevet

Mitt stalltips er faktisk å begynne å trene. For det første blir du kvitt latskap, får finere kropp, finere holdning, noe å holde på med, i tillegg til at du får utvidet din sosiale omgangskrets.

Jeg har vært slacker nå i snart 20 år forresten så synest jeg de homoerotiske undertonene ved treningssenter er noe ubehagelige. Men selfølgelig så kunne det ha hjulpet :)

• Liker 1
Skrevet

Har du kjempepenis?!?! :bond:

Anbefaler treskjæring, det er mer utfordrende så går du ikke så lei - har du makrame'et et smykke, så har du makrame'et dem alle. Pluss kniv macho og tøft! :jepp:

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg har vært slacker nå i snart 20 år forresten så synest jeg de homoerotiske undertonene ved treningssenter er noe ubehagelige. Men selfølgelig så kunne det ha hjulpet :)

Dersom man finner homoerotiske undertoner på et treningssenter, må man _lete_ etter dem. ;)

Gjest JosefK78
Skrevet

Dersom man finner homoerotiske undertoner på et treningssenter, må man _lete_ etter dem. ;)

Trente litt med min bror som er sånn trenings narkoman, hans venn (en gal danske) er en skikkelig muskelbunt som skulle spotte meg (stå bak og passe på vektstanga ikke komme med ukvemsord), da stod han der rett bak meg med skrittet hans bare et par cm fra mitt ansikt mens han ropte (på dansk) KOM IGJEN, KOM ANN, TA I, PRESS PÅ, JA SLIK JA...Viss ikke det er homoerotisk så vet ikke jeg

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

treskjæring? synes du skal bruke øks. da får du ut frustrasjonen også

• Liker 1
Skrevet

Det kommer helt an på hvilket treningssenter han trener ved... der jeg trener skal du ikke akkurat lete så lenge for å finne homoerotiske tendenser, og gutter har blitt ferska i garderoben mer en en gang.

Til TS dog, du er altså fattig, stygg, slapp i fisken, stygg kropp, slem, pingle, skalla og en elendig elsker med stor penis? Stemmer det hva du selv ser på deg som?

Vel, hvis du legger til ingen interesser what so ever, så er det jo kjedelig. At du ikke gidder gjøre noe for å passe det du anser som kjærestemateriale så er jo det greit nok, men at du ikke gidder jobbe for å skaffe deg selv ett interessant liv engang, da er du så lat at du kanskje skal ta opp soving som hobby? Da slipper du kjede deg, du slipper gjøre noe og du slipper å irritere deg over at du ikke gidder gjøre noe.

Gjest Tidssone
Skrevet

Trente litt med min bror som er sånn trenings narkoman, hans venn (en gal danske) er en skikkelig muskelbunt som skulle spotte meg (stå bak og passe på vektstanga ikke komme med ukvemsord), da stod han der rett bak meg med skrittet hans bare et par cm fra mitt ansikt mens han ropte (på dansk) KOM IGJEN, KOM ANN, TA I, PRESS PÅ, JA SLIK JA...Viss ikke det er homoerotisk så vet ikke jeg

Like erotisk som en fødsel spør du meg...

Gjest JosefK78
Skrevet

Det kommer helt an på hvilket treningssenter han trener ved... der jeg trener skal du ikke akkurat lete så lenge for å finne homoerotiske tendenser, og gutter har blitt ferska i garderoben mer en en gang.

Til TS dog, du er altså fattig, stygg, slapp i fisken, stygg kropp, slem, pingle, skalla og en elendig elsker med stor penis? Stemmer det hva du selv ser på deg som?

Vel, hvis du legger til ingen interesser what so ever, så er det jo kjedelig. At du ikke gidder gjøre noe for å passe det du anser som kjærestemateriale så er jo det greit nok, men at du ikke gidder jobbe for å skaffe deg selv ett interessant liv engang, da er du så lat at du kanskje skal ta opp soving som hobby? Da slipper du kjede deg, du slipper gjøre noe og du slipper å irritere deg over at du ikke gidder gjøre noe.

Du glemte å nevne at jeg heller ikke kan bytte bleier

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

hahaha :)

• Liker 1
Gjest JosefK78
Skrevet

Like erotisk som en fødsel spør du meg...

Å, du synest også at fødsler er erotiske?

Gjest Tidssone
Skrevet

Å, du synest også at fødsler er erotiske?

Nei, men jeg synes jo ikke det er noe homoerotisk over treningssentre. Da du beskrev hva som var homoerotisk, svarte jeg at den situasjonen var like erotisk som en fødsel.

Skrevet

Så jeg gir opp kvinner, men jeg må sysselsette meg selv i den tiden jeg har igjen så vilken hobby skal jeg velge isteden for kvinner? Jeg har tenkt på makrame eller treskjæring men kansje dere kan hjelpe meg.

Høres ut som et fornuftig valg - uansett :smoke: hehe

Skrevet

Gikk jeg glipp av noe da jeg trodde at tråden var litt morsom, på en måte? Den ble bare så fryktelig kjedelig med dette treningsgreiene og sånt plutselig.

Gjest Tidssone
Skrevet

Nå danner Steinar og Josef håndarbeidsklubb her inne.

Vel, jenter. På tide å komme seg ut fra denne festen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Newsflash: en må ikke på treningssenter for å trene. :idesmil:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...