Gå til innhold

Har du noen gang blitt sjekket opp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

del sjekkereplikkene dere har blitt sjekket opp med i denne tråden! kan bli gøy :)

for min del, var det en i helgen som sa:

bruker du hairextensions? du har så fint hår!

senere den kvelden, sa han: du og jeg... det skjer i kveld.

det var så sinnsykt pinlig!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg har blitt sjekket opp med: Synes du jeg er feit?

Det var bare akward :/

Endret av .-L-.
Skrevet

Jeg har blitt sjekket opp med: Synes du jeg er feit?

Det var bare akward :/

..jenter altså :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

"Vil du ha en søt drink som gjenspeilet deg?"

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

"jeg er rik og berømt. skal du ikke sjekke meg opp?"

"skal vi gifte oss?"

"pule?"

"Du er litt støvete, jeg tror jeg må feie over deg"

"har du lyst til å bli med meg hjem å se på frimerkesamlingen min?"

:natti::fnise:

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

"I veit du he fitte, få ho!"

• Liker 5
Skrevet

"Bli med meg hjem så skal jeg gi deg opplevelsen av å møtt gud."

Ble ikke så veldig sjarmert av jenta, men fikk meg til å le

Gjest Jordbærlina
Skrevet (endret)

"jeg har alltid hatt lyst til å date Micha Barton, og når jeg så deg tenkte jeg :jippi, Gud har lagd en versjon til meg!"

Endret av Jordbærlina
Skrevet

"Jeg ser at du kommer til å bli en god mor"

Akkurat det man har lyst til å høre :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg håper du har kasko! For du laget nettopp en stor bulk i buksa mi"

AnonymBruker
Skrevet

"Vil du slikke taco-rester ut av reguleringa mi?". Det var faktisk ganske morsomt sagt i den settingen, vittig fyr. Men det ble ikke noe klining.

Skrevet

Har ikke fått så mange replikker, men husker denne: "Er jeg bra nok for deg?"

Men handlingene har stort sett sagt sitt:

Eller "Håper vi en dag snakkes igjen!" - under ett toppløs bilde på mms.

Eller han som plutselig brøt ut i sang, når han fikk øyekontakt.

Skrevet

"Vil du slikke taco-rester ut av reguleringa mi?". Det var faktisk ganske morsomt sagt i den settingen, vittig fyr. Men det ble ikke noe klining.

hahahaah mmmm :spise:

Skrevet

Jeg ble sjekket opp av en sjøsame en gang, og jeg så han var veldig sjenert å ikke pleide å snakke med jenter han ikke kjente før så pratet litt med han.

Det var kompisen hans eller wingmanen om du vil som var ivrig om å fortelle meg at han var sjøsame og forklarte meg at de dreiv med fisk og ikke reinsdyr.

Han hadde vel ikke noen spesiell sjekkereplikk men begynte vanlig småprat og jeg så han var ivrig om å fortelle om dette med sjøsamene. midt i forklaringa klarte han ved uhell og spytte meg i øyet og det gjorde skikkelig vondt så klarte ikke å late som om det ikke skjedde.

Han så på meg med DE øya :sjokkert: "spytta jeg deg seriøst i øye nå?!"

jeg svarte at uhm, ja men det går bra. Han flyttet blikket vekk fra meg å turte ikke prate med meg mer.. Jeg var jo uansett ikke interessert, men syns ganske synd på han da! :klaske:

Skrevet

Kan ikke huske noen rare replikker som har blitt brukt på meg, men gubben fortalte at han engang sa til ei jente på byen: "Jeg er Emil fra Lønnegerget, vil du være med hjem i snekkerbua?"

Gubben er da blond og blåøyd og ligner faktisk litt på en voksen Emil;)

En gang dro jeg denne replikken: "Vil dui spise frokost hjemme hos meg i morgen?". Den fungerte overaskende bra;)

• Liker 1
Skrevet

"Jeg har to dyner og en boomblaster i bilen. Vil du ha frokost i morgen så fikser jeg det!" :fnise:

Gjest .-L-.
Skrevet

..jenter altså :hjerte:

Hehe, hvis man først skal sjekke så kan jo man faktisk prøve å fremstå som en oppegående person xD

Gjest Haaploes
Skrevet

"Du har rust på taket. Er det fukt i kjelleren også?"

(Jeg har rødlig hår... :snurt:)

Skrevet

Kan ikke huske noen spesielt dårlige replikker, men en særdeles innpåsliten fyr ville plent ta en kaffe med meg fordi vi begge bodde alene, og i voksen alder er slikt noe ikke bra. Man blir ensom, visstnok. Skal sies at det var grytdlig om morgenen mens jeg ventet på bussen, og fyren må ha vært jævlig desperat, for så fin at jeg blir sjekket opp i edru tilstand er jeg ikke.

Skrevet

"Er du fra Thailand?" var en fin en, servert av en småfull fyr godt opp i årene. Jeg var vel 19 år, og har, i så mange generasjoner som det kan spores bakover, kun nordiske forfedre. Farger nok ikke håret mørkelilla igjen nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...