AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Sagt at han vil møtes, uten å ha sex, hva hadde du tenkt da? At han er ute etter vennskap, eller kan han være interessert i å bli kjent på et annet plan?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Kan jo nevne at vi har hatt sex i fylla et par ganger.. -TS
frøkna Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Da ville jeg vært optimistisk og tenkt at han vil bli kjent med deg på et annet plan enn det seksuelle for å gjøre forholdet deres mer seriøst
Steinar40 Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Sagt at han vil møtes, uten å ha sex, hva hadde du tenkt da? At han er ute etter vennskap, eller kan han være interessert i å bli kjent på et annet plan? At han regner med å kunne "lure" (overtale) deg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Vi var på en måte litt inneforstått med en slags "knullevenn" avtale, så hvis han vil knulle vet han jo at han bare kunne sagt at han ville møte meg, så hadde vi begge visst hva som skulle skje.
Gjest Tidssone Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 En knullevenn som vil møtes edru for å bedrive annet enn sex? Dump ham! 1
Steinar40 Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Vi var på en måte litt inneforstått med en slags "knullevenn" avtale, så hvis han vil knulle vet han jo at han bare kunne sagt at han ville møte meg, så hadde vi begge visst hva som skulle skje. Høres ut som totalt kaos hele greiene i mine ører.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 At når man allerede har hatt sex, så er det litt seint å skulle starte noe seriøst, og liksom holde tilbake på sexen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 han vil ha en blowjob men orker ikke knulle deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå