Gå til innhold

Dermalogica Environmental Control Deodorant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte mer hudkrem fra Dermalogica på LF i dag og bestilte også denne deodoranten som jeg ikke har forsøkt før. Er det noen som har erfaring med denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, denne bestilte jeg også, nettopp :) Overkommelig pris. Regner med at den utkonkurrerer Sterilan for evig og alltid i min badehylle iallefall.

Skrevet
Åh' date=' denne bestilte jeg også, nettopp :) Overkommelig pris. Regner med at den utkonkurrerer Sterilan for evig og alltid i min badehylle iallefall.[/quote']

Jeg er også spent på denne :D

Skrevet

Nå har jeg brukt den i 2 dager og jeg er superfornøyd. Den er kjempelett å påføre, den lukter litt spesielt (urteaktig) men når du tar den på forsvinner lukten helt, den tørket på under minuttet og den holdt helt til neste morgen (24 t).

Anbefales til alle :D :D :D :D

Gjest Étoile
Skrevet

Har lyst til å prøve den fordi den er fri for aluminium, men inneholder den triclosan?

Skrevet
Har lyst til å prøve den fordi den er fri for aluminium' date=' men inneholder den triclosan?[/quote']

Kan ikke se det på esken nei.

Gjest Étoile
Skrevet

Må kanskje slenge en sånn på neste lf bestilling da... ;)

Skrevet
Er det roll-on eller stick-deodorant?

Det er stick.

Skrevet

Denne får 6 stjerner hos meg. Beste deo`n jeg har prøvd :)

• 2 uker senere...
Gjest Étoile
Skrevet

Har prøvd den i et par dager nå, og jeg er IKKE fornøyd! Beskyttelsen varte toppen et par timer, og den er totalt ubrukelig på trening. Tror jeg holder meg til Biotherm og Sterilan...

• 4 uker senere...
Gjest Myumi
Skrevet
Har prøvd den i et par dager nå, og jeg er IKKE fornøyd! Beskyttelsen varte toppen et par timer, og den er totalt ubrukelig på trening. Tror jeg holder meg til Biotherm og Sterilan...

Du kan ha tatt på for mye, når deoen ikke får tørke beskytter den ikke særlig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...