Gå til innhold

slankepiller, noen som har prøvd disse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

SELVSAGT fungerer de ikke.

Nå må folk slutte å være så jævla lettlurte. Det eneste som fungerer er mer trening og mindre mat.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det meste av slankepiller er jo bare humbug, og dette lukter også humbug.

De eneste slankepillene som har ordentlig effekt er de du får på resept.

Skal du slanke deg så er det nok bedre med trening og bra kosthold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja men jeg har endret kostholdet helt!

her er det jeg ikke spiers: rødt kjøtt, pasta, loff (mel produkter), sukker, snop, brus, chips, sjokolade, rødt kjøtt og annet usunt.

jeg spiser en gog fitnes frokost med ekstra lett melk, så spiser jeg frukg og grønt til snaks.

så spiser jeg en sunn middag med masse grønnsaker, aldri poteter eller ris, eller tykk saus.

jeg svømmer 4 dager i uka, løfter vekter 2 ganger til dagen, går på den steppemaskinen min 30 minutter hver dag, ofte mer, jeg hopper også hoppetau og går 1.5 time tur med hundene mine.

jeg har blitt strekere men veier like mye og har like mye dissende fett rundt magen og rumpa og lårene.

jeg er helt rårdvill.

slik har jeg holdt på 6 mnd nå, og gått opp 0.5 kilo!

folk sier jeg er så sunn, har ikke drukket brus, spist snop, sjokolade eller KAKE på de 6 mnd.

jeg har testet meg hos legen og det er ikke noen medesinsk grunn til at jeg ikke går ned i vekt (laft stoffsjifte fks)

hilsen TS

AnonymBruker
Skrevet

https://www.nuvoryn-norge.com/index.html

lyst til å prøve men er mye å kaste ut av vinduet hvis de ikke funker

Selvsagt virker det ikke. Eneste det virker på er lommeboken. Har ikke folk lært enda?

De du får på resept virker heller ikke om du ikke legger om kosten.

Du kan legge om kosten så mye du vil,men om du ikke forbrenner mere enn du spiser,så går du ikke ned. Slå av pc, gå en tur heller

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt virker det ikke. Eneste det virker på er lommeboken. Har ikke folk lært enda?

De du får på resept virker heller ikke om du ikke legger om kosten.

Du kan legge om kosten så mye du vil,men om du ikke forbrenner mere enn du spiser,så går du ikke ned. Slå av pc, gå en tur heller

godt tips har i dag gått i skogen 1 time, svømt 30 minutter, løftet vekter OG hoppet tau.. er så sliten nå, godt å glo litt forann pcen å drømme om noe som kan hjelpe meg litt ekstra med kiloene ;)

Skrevet

Hvorfor har du kuttet rødt kjøtt? Jeg vil tro du spiser rett, men mulig at du spiser for mye. Kcal inn og kcal ut, vet du.

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig for oss å si noe om hvorfor du ikke går ned. Men denne kan være verdt å lese.

Ellers kan det kanskje lindre skuffelsen og irritasjonen å høre at de få slankepilene som faktisk fungerer - der viser så og si ALT av studier at det er kjempelett å gå opp igjen i vekt når man slutter å ta dem, om ikke kostholdet er riktig. Med andre ord: går du ikke ned nå, så vil du garantert ikke holde vekten nede etter en pillekur.

AnonymBruker
Skrevet

Begynn å trene med personlig trener. Da presser han deg til du spyr og gråter av utmattelse. Eneste som fungerer.

Skrevet (endret)

snarveier til slanking fungerer sjelden, bedre å bare skjerpe seg litt :D

Endret av nymfo88
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare sterke medikamenter som kveler matlysten som fungerer til slanking, og når du slutter på de raser du bare opp i vekt igjen

Amfetamin er bra, kjør på

AnonymBruker
Skrevet

Begynn å trene med personlig trener. Da presser han deg til du spyr og gråter av utmattelse. Eneste som fungerer.

høres bra ut for en frisk person det men ikke for meg med angst og sosialangst og deprisjon ;)

men jeg har funnet ut hva som funker, unnderskudd så jeg har begynnt å telle kallorier, jeg skal ha 1500 kallorier til dagen fordelt på 5 måltider :) det tror jeg funker :)

+ litt trening da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...