Gå til innhold

Leketøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lenge har jeg og damen min snakket om at hun skulle anskaffe seg et leketøy som vi kunne bruke sammen i sengen. Vi "dirty talket" om hva jeg kunne gjøre med en dildo på henne og slikt. Vel her for noen uker siden anskaffet hun seg det på en reise hun hadde. Siden har hun fortalt at hun har brukt den titt og ofte, men hun bruker den ikke mens vi er sammen. Jeg føler meg litt snytt. Hva er grunnen mon tro? Noen som aner?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Du vil ikke få vite grunnen før du spør henne selv. Men hvis jeg skal gjette, ville jeg sagt at hun ønsker å ha noe for seg selv, som bare er hennes.

Skrevet

Men hvis jeg skal gjette, ville jeg sagt at hun ønsker å ha noe for seg selv, som bare er hennes.

Egentlig det jeg tror også. Og det er ikke alltid like spennende å oppfylle fantasier heller.

Skrevet

For å si det sånn så kunne jeg gjerne fått oppfylt akkurat den fantasien. Så jeg er enig noen ganger er det det.

Gjest GreenSky
Skrevet

Hvorfor ikke foreslå det for henne på en sexy/forførende måte?

Skrevet

Hvis hun ikke har hatt dildo før, skjønner jeg at hun vil prøve seg frem litt selv og bli fortrolig med sitt nye leketøy. Du kan jo foreslå å hente dildoen når dere er tent og eventuelt godt i gang med å kose med hverandre? Å være jente og selv foreslå å hente dildoen når man er tent er ikke alltid lett for en jente....vi vil jo ikke at vår elskede skal tro at vi vil erstatte han med en dildo, likssom.........

Skrevet

At hun vil prøve seg fram er forståelig. Men jeg tenkte at siden vi har snakket om dette tidligere at vi kan bruke den sammen, så ble jeg litt overrasket. Men det er sikkert som du sier noe som jeg må ta mer initiativ til å ta inn i akten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror nok det er lurt. Min kjære er av den typen som tenner på leketøy. Jeg har enda vanskelig for å foreslå dildobruk når vi elsker. Ikke fordi jeg ikke liker det( tvert imot) men jeg er veldig redd for at han skal føle seg utilstrekkelig. Derfor er det han som styrer dette når han har lyst. Det hender jo selvfølgelig at jeg ikke er så lysten på å leke meg med dildoen når han kommer med den. Da sier jeg bare at jeg har lyst å nyte bare kjæresten min. På denne måten får jo han samtidig bekreftelse på at jeg også er tilfreds med hans innsats uten innblanding av leketøy.

okey, litt knølete forklart....håper du skjønner hva jeg mener

Gjest glamourgirl
Skrevet

Tror det med dildo i parforhold fort kan føles litt ubehagelig for begge. En dildo er jo kun for å erstatte en penis, mens en vibrator er like mye for klitoris stimuli. Hadde jeg vært gutt er det absolutt muligheter for at jeg kunne følt meg "erstattet" av en dildo, kanskje ikke så mye av en vibrator. Hvis dere kun har "dirty-talket" om dette, kan det jo hende at dama di er redd for at du ikke synes det er så gøy i "edru" tilstand, og er redd du skal føle deg tilsidesatt. Eller, så tror jeg kanskje at hun bare trengte litt tid på å utforske egen kropp, og hvordan best å bruke dildoen, før hun overlater den til deg.

Skrevet
Eller' date=' så tror jeg kanskje at hun bare trengte litt tid på å utforske egen kropp, og hvordan best å bruke dildoen, før hun overlater den til deg.[/quote'] :enig_animasjon: Det der tror nok jeg er vanlig!

Og som sagt før, du kan jo kanskje foreslå å ta den frem...det er kanskje enklere for henne det.

Skrevet

Noen synes onani blir for privat å dra med seg inn i sexlivet med partneren.

Noe vil de ha for seg selv, og en dildo hører ofte med i en kvinnes "onaniforhold" til seg selv..

Og nå snakker ikke jeg om meg selv, bare for å ha det klart med en gang.

Skrevet

Jeg vil tro det er fordi hun har lyst til å teste det litt selv først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...