Gjest nysgjerrigperen Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Hei! Vi har tentamen i morgen, og fikk utdelt et forberedelseshefte fra en gammel eksamen. Den var fra 2008 eller 2009 (mest sannsynlig 2009). Kopimaskinen måtte ha vær elendig. Uansett: NOEN SOM VET HVOR JEG KAN FINNE OPPGAVENE TIL DENNE EKSAMEN??? Jeg går vg1, og temaet er "Social Equality" (blant annet) . Forberedelsesheftet inneholder også en sang av Dolly Parten kalt "9 To 5". Jeg sliter i engelsk..... Og - dere prippne moralister som er opptatt av å følge alle regler og bud. Drit å svar.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Hei! Vi har tentamen i morgen, og fikk utdelt et forberedelseshefte fra en gammel eksamen. Den var fra 2008 eller 2009 (mest sannsynlig 2009). Kopimaskinen måtte ha vær elendig. Uansett: NOEN SOM VET HVOR JEG KAN FINNE OPPGAVENE TIL DENNE EKSAMEN??? Jeg går vg1, og temaet er "Social Equality" (blant annet) . Forberedelsesheftet inneholder også en sang av Dolly Parten kalt "9 To 5". Jeg sliter i engelsk..... Og - dere prippne moralister som er opptatt av å følge alle regler og bud. Drit å svar. Å, den hadde jeg da jeg var oppe i engelsk-eksamen(som privatist) ifjor! Dumt jeg ikke har den oppgaven lenger... Håper det går bra!
Gjest nysgjerrigperen Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Tusen takk alle som har giddet å svare. Jeg fant oppgaven på udir () , så dette skal bli bra tror jeg! Det at dette innlegget ble lagt under tema "trening og kosthold" var en glipp...
Gjest nysgjerrigperen Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Alle gamle eksamener ligger på udir.no. nyttig!:-) Det burde jeg kanskje visst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå