Gå til innhold

Hjelp til tentamen!

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrigperen
Skrevet

Hei! :goodbye:

Vi har tentamen i morgen, og fikk utdelt et forberedelseshefte fra en gammel eksamen. Den var fra 2008 eller 2009 (mest sannsynlig 2009). Kopimaskinen måtte ha vær elendig. Uansett: NOEN SOM VET HVOR JEG KAN FINNE OPPGAVENE TIL DENNE EKSAMEN??? Jeg går vg1, og temaet er "Social Equality" (blant annet) . Forberedelsesheftet inneholder også en sang av Dolly Parten kalt "9 To 5".

Jeg sliter i engelsk.....

Og - dere prippne moralister som er opptatt av å følge alle regler og bud. Drit å svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest nysgjerrigperen
Skrevet

TRENGER SVAR FORT!!

Skrevet

Kosthold og treningsforumet, really?

AnonymBruker
Skrevet

Alle gamle eksamener ligger på udir.no.

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :goodbye:

Vi har tentamen i morgen, og fikk utdelt et forberedelseshefte fra en gammel eksamen. Den var fra 2008 eller 2009 (mest sannsynlig 2009). Kopimaskinen måtte ha vær elendig. Uansett: NOEN SOM VET HVOR JEG KAN FINNE OPPGAVENE TIL DENNE EKSAMEN??? Jeg går vg1, og temaet er "Social Equality" (blant annet) . Forberedelsesheftet inneholder også en sang av Dolly Parten kalt "9 To 5".

Jeg sliter i engelsk.....

Og - dere prippne moralister som er opptatt av å følge alle regler og bud. Drit å svar.

Å, den hadde jeg da jeg var oppe i engelsk-eksamen(som privatist) ifjor!

Dumt jeg ikke har den oppgaven lenger... Håper det går bra! :)

Gjest nysgjerrigperen
Skrevet

Tusen takk alle som har giddet å svare. Jeg fant oppgaven på udir (:fnise:) , så dette skal bli bra tror jeg! Det at dette innlegget ble lagt under tema "trening og kosthold" var en glipp...

Gjest nysgjerrigperen
Skrevet

Alle gamle eksamener ligger på udir.no.

nyttig!:-) Det burde jeg kanskje visst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...