Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal bestille noen varer på lookfantastic, men jeg skjønner ikke hvordan man gjør det :oops:

går inn på "payment details" etter å ha lagt det jeg trenger i handlekurven - men hva skal stå der for at jeg får med giro i pakken?

Kan noen som ikke er riktig så blonde hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke få giro. Du må betale med MasterCard eller Visa. Trenger ikke være kredittkort, har du et vanlig minibankkort med Visamerke på holder det. Du må taste inn kortnummeret (ikke kontonummeret) og utløpsdato. Startdato kan du hoppe over, hvis de spør om det.

Skrevet
Jeg skal bestille noen varer på lookfantastic, men jeg skjønner ikke hvordan man gjør det :oops:

går inn på "payment details" etter å ha lagt det jeg trenger i handlekurven - men hva skal stå der for at jeg får med giro i pakken?

Kan noen som ikke er riktig så blonde hjelpe meg?

Du betaler med VISA kortet og pengene trekkes fra kontoen din like etterpå så pass på at det er penger nok der før du bestiller. Du får ikke noen giro, giroer kan ikke benyttes fra utlandet til Norge. VISA er både enkelt og trygt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for hjelpen! Og så jeg som hadde tenkt å bestille meg noen jålesaker uten dekning på konto, da! Får vel være tålmodig og vente til lønna kommer! :lol:

Skrevet
Takk for hjelpen! Og så jeg som hadde tenkt å bestille meg noen jålesaker uten dekning på konto' date=' da! Får vel være tålmodig og vente til lønna kommer! :lol:[/quote']

Ja, du må ha penger på kontoen før du bestiller.

Gjest Anonymous
Skrevet

nei, du trenger ikke ha penger på kontoen når de trekker fra utlandet. så vis du tåler å være på - noen dager så går det bra. har gjort det flere ganger vis jeg ikke klarer å vente , det er som regel snakk om små beløp og 2-3 dager.

Skrevet

Men vær obs på at banken gjerne kan trekke litt strafferente for de få dagene med overskridelse...

Skrevet

Jeg må ha penger på konto, hvis ikke blir ikke betalingen godkjent. Betaler med VISA.

Skrevet
Jeg må ha penger på konto' date=' hvis ikke blir ikke betalingen godkjent. Betaler med VISA.[/quote']

Slik er det for meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...