2shy Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Jeg opplever nå og da at noen facebook-venner poster linker/informasjon på min wall for å reklamere for sitt arbeid o.l. Er dette egentlig sosisalt greit når man ikke har spurt om det er greit på forhånd?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Det er jo bare en måte å dele ting med deg på, du kan ta det vekk.
2shy Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2012 Det er jo bare en måte å dele ting med deg på, du kan ta det vekk. Det er jo ikke noe som angår meg det som blir postet, men noe som skal gagne den som poster (promotering, tjene penger osv) sånn at det postes overalt så flest mulig leser. Er det vanlig å gjøre sånt?
OhSerendipity Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Det er vanlig, ja. Det er også veldig plagsomt, men det er ikke verre enn å slette det du ikke vil ha på veggen din. Ikke noe å irritere seg over sånn sett, selv om jeg selvfølgelig gjør det. Her er et utdrag av en innboksmelding jeg sendte for litt siden angående dette: "Du bullshitter ned veggen min med masse drittlenker til masse dritt. SLUTT! Jeg vil ha en ren vegg, og hvis du vil spre budskapene dine så kan du gjøre det på din egen side". Kanskje ikke en veldig saklig melding å sende, men jeg følte jeg kjente personen godt nok til at det var greit. Dessuten slutta han etter det Så send en melding og si ifra (på en litt bedre måte enn jeg gjorde), så blir det nok slutt på det. Jeg tror forresten også at det går an å fikse innstillingene sånn at enkelte ikke får tilgang til å skrive på veggen?
2shy Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2012 Det er vanlig, ja. Det er også veldig plagsomt, men det er ikke verre enn å slette det du ikke vil ha på veggen din. Ikke noe å irritere seg over sånn sett, selv om jeg selvfølgelig gjør det. Her er et utdrag av en innboksmelding jeg sendte for litt siden angående dette: "Du bullshitter ned veggen min med masse drittlenker til masse dritt. SLUTT! Jeg vil ha en ren vegg, og hvis du vil spre budskapene dine så kan du gjøre det på din egen side". Kanskje ikke en veldig saklig melding å sende, men jeg følte jeg kjente personen godt nok til at det var greit. Dessuten slutta han etter det Så send en melding og si ifra (på en litt bedre måte enn jeg gjorde), så blir det nok slutt på det. Jeg tror forresten også at det går an å fikse innstillingene sånn at enkelte ikke får tilgang til å skrive på veggen? Jeg vet det går an å gjøre så ingen kan skrive på veggen, min visste ikke at man kunne ta det på personnivå. Er ikke èn bestemt person nødvendigvis, men det går allltid i å promotore seg og sitt arbeid. Jeg har ingen problemer med å reklamere, men jeg syns det er greit å bli spurt først, særlig når det ikke er innerste vennekrets. Det finnes verre ting i livet dog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå