Gå til innhold

Hvordan vaske gulvet?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifjor sommer la vi tarkett gulv fra IKEA i begge stuene våre,det er ett mørkt og fint gulv :) så i vinter fikk vi oss en hundevalp som da tisset litt inne i det ene stuen..

Å nå ser gulvet helt ødelagt ut,akkurat som tisset og alt er dratt utover hele stuen. Det er sinnsykt skjolete og akkurat som det ligger ett belegg oppå gulvet :(

Jeg har prøvd alt: rent vann,eddik,zalo,salmiakk,grønnsåpe og kjøpt masse forskjellig på dyrebutikken som skal fjerne tisselukten,men ingenting funker :(

Jeg er så lei og orker ikke være i den ene stuen i det heletatt,gulvet er helt seigt..

Har spurt mange men ingen vet hva jeg kan gjøre.. Å har virkelig ikke penger til å rive det opp å legge nytt nå ...;(

Så vår så snill noen der ute,HJELP MEG???

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dere må nok legge nytt, hvis dere ikke vasker innen 2 min etter at hunden tisset så er nok gulvet ødelagt.

• Liker 2
Skrevet

Hmmm, Ikeagulvet er vel i utgangspunktet ikke kjent for å være av den beste kvaliteten. Og hvis du atpåtil har vasket det med eddik og salmiakk, er det jammen ikke rart det er blitt stygt. :filer:

• Liker 2
Skrevet

Så det er bare å rive det opp?:(

Ingen tips altså

AnonymBruker
Skrevet

yepp, vasket du ikke pisset rett etter det kom? eller lot du det ligge?

• Liker 2
Skrevet

Vasket det opp med engang jeg fant det jo :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vasket det opp med engang jeg fant det jo :)

ligger det mer en to minutt kan du regne gulvet som ødelagt ;)

• Liker 1
Skrevet

Da er det vel bare å rive :(

AnonymBruker
Skrevet

Da er det vel bare å rive :(

Ville prøvd å skylle med en våt klut og tørke godt etterpå, bit for bit. Prøv en liten flekk først for å se resultat.

Høres ut som du har løsnet dritten og spredd den utover så den har tørket inn på gulvet. Skylle og tørke kan løse dette.

Skrevet

Hvis det er i nærheten av en sprekk e.l. har det nok trekket ned i gulvet! Jeg måtte fatksik bytte parkett der jeg bodde før ettersom det var en liten sprekk der hunden tisset på natten, det ble ikke oppdaget før dagen derpå, og alt var ødelagt allerede da!

Skrevet

Ifjor sommer la vi tarkett gulv fra IKEA

Tarkett er en produsent som bl.a. lager laminat, men først og fremst vinyl- og linoleumsgulvbelegg.

Ikke bland Tarkett og IKEA sammen;)

Skrevet

Beklager så meget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...