Gå til innhold

Peppermyntete

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt peppermyntete i Oslo? Takk for svar på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle helsekostbutikker. Life, Sunkost, Røtter, Helios :)

Skrevet

Søstrene Grene også :)

Skrevet

Du kan også prøve å bruke ferske peppermynteblader, og tilsett gjerne litt sitron, honning og ingefær - det blir god te!

Skrevet

Mynteplanter vokser råfort! Plant en ut på verandaen og du har te i lang tid fremover! :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan også prøve å bruke ferske peppermynteblader, og tilsett gjerne litt sitron, honning og ingefær - det blir god te!

Nam, det hørtes godt ut! Har du noen oppskrift på hvor mye en skal ha oppi osv? :)

Skrevet

Det kommer helt an på hva du vil ha mest smak av :)

Prøv med f ex. ti mynteblader, to tynne skiver ingefærrot, noen dråper sitron eller en sitronskive og en teskje honning - og så kan du tilpasse utifra den om du vil ha mer peppermynte, mer sukker, mer syre etc.

Husk å kjøpe peppermynte plante dersom du vil ha mye myntesmak - jeg syns ikke det er så godt med te av vanlig mynte.

Nam, det hørtes godt ut! Har du noen oppskrift på hvor mye en skal ha oppi osv? :)

Skrevet

På rema1000 har de det. Koster 15 kr og er veldig god!

AnonymBruker
Skrevet

Vi har masse løsteer på kaffe butikk.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hva du vil ha mest smak av :)

Prøv med f ex. ti mynteblader, to tynne skiver ingefærrot, noen dråper sitron eller en sitronskive og en teskje honning - og så kan du tilpasse utifra den om du vil ha mer peppermynte, mer sukker, mer syre etc.

Husk å kjøpe peppermynte plante dersom du vil ha mye myntesmak - jeg syns ikke det er så godt med te av vanlig mynte.

Takk :) Hvor får jeg kjøpt peppermynte da? sånne blader? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...