AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Hei, Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt peppermyntete i Oslo? Takk for svar på forhånd:)
2shy Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Alle helsekostbutikker. Life, Sunkost, Røtter, Helios
Taste of Slow Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Du kan også prøve å bruke ferske peppermynteblader, og tilsett gjerne litt sitron, honning og ingefær - det blir god te!
Chloe- Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Mynteplanter vokser råfort! Plant en ut på verandaen og du har te i lang tid fremover!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 Du kan også prøve å bruke ferske peppermynteblader, og tilsett gjerne litt sitron, honning og ingefær - det blir god te! Nam, det hørtes godt ut! Har du noen oppskrift på hvor mye en skal ha oppi osv?
Taste of Slow Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 Det kommer helt an på hva du vil ha mest smak av Prøv med f ex. ti mynteblader, to tynne skiver ingefærrot, noen dråper sitron eller en sitronskive og en teskje honning - og så kan du tilpasse utifra den om du vil ha mer peppermynte, mer sukker, mer syre etc. Husk å kjøpe peppermynte plante dersom du vil ha mye myntesmak - jeg syns ikke det er så godt med te av vanlig mynte. Nam, det hørtes godt ut! Har du noen oppskrift på hvor mye en skal ha oppi osv?
Mamma1 Skrevet 12. mai 2012 #8 Skrevet 12. mai 2012 På rema1000 har de det. Koster 15 kr og er veldig god!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #10 Skrevet 13. mai 2012 Det kommer helt an på hva du vil ha mest smak av Prøv med f ex. ti mynteblader, to tynne skiver ingefærrot, noen dråper sitron eller en sitronskive og en teskje honning - og så kan du tilpasse utifra den om du vil ha mer peppermynte, mer sukker, mer syre etc. Husk å kjøpe peppermynte plante dersom du vil ha mye myntesmak - jeg syns ikke det er så godt med te av vanlig mynte. Takk Hvor får jeg kjøpt peppermynte da? sånne blader?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå