Gå til innhold

Installere windows over D uten å formatere. Kan det være sånn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror c-disken min er ødelagt. Får i hvertfall ikke installert windows på den så skulle ta det på D i stedenfor som er en egen harddisk. Jeg har en del ting der jeg ikke vil skal bli borte så jeg formaterte ikke og det gikk fint så jeg kan ta nå backup som jeg håpet på.

Men så lurer jeg på, kan det forbli sånn eller bør jeg formatere D-disken og installere windows på nytt på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ihvertfall kjøpe deg en ny disk som du enten kan innstallere windows på, eller overføre de filene som du ville ha på en annen disk enn windowsdisken.

Skrevet

Tror c-disken min er ødelagt. Får i hvertfall ikke installert windows på den så skulle ta det på D i stedenfor som er en egen harddisk. Jeg har en del ting der jeg ikke vil skal bli borte så jeg formaterte ikke og det gikk fint så jeg kan ta nå backup som jeg håpet på.

Men så lurer jeg på, kan det forbli sånn eller bør jeg formatere D-disken og installere windows på nytt på den?

Burde ikke være noe problem. Med mindre du har et sterkt behov for å ha en dedikert OS-disk. Isåfall, kjøp en liten SSD :D :pasha:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...