Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig koselig å lese om dere som har blitt prøvere :)

Jeg gleder meg enormt til jeg kan kalde meg prøver :)

Min samboer har sagt han vil vi skal begynne å prøve i juli,

når jeg nå vet dette klarer jo ikke jeg tenke på noe annet..

Om jeg er kjempe snill så kanskje han blir med før? Erfaringer herfra av at guttene føjer seg litt etter litt og kanskje gir seg etter litt før det som man har satt som tid...

Skjer mye i sommer, men for meg har det ingenting å si om jeg ikke kan drikke...

Vil også kalde meg prøver :(

Lykke til for alle som er prøvere nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til når din tid kommer! :) :) Vet akkurat hvordan du har det, men nå er samboeren min med på det! :) Du skal ikke se bortifra at han "gir seg" før, det er litt det å bli vandt til tanken :gjeiper:

Jeg sluttet på pillen for en mnd siden og håper ikke det tar for langt tid før det klaffer! Har hatt en negativ test og håper på å slippe unna fler av de :snurt:

Skjønner meg ikke på de som bare plutselig blir gravid uten å prøve. Virker helt håpløst her jeg sitter nå :sukk:

Skrevet (endret)

Masse lykke til når din tid kommer! :) :) Vet akkurat hvordan du har det, men nå er samboeren min med på det! :) Du skal ikke se bortifra at han "gir seg" før, det er litt det å bli vandt til tanken :gjeiper:

Jeg sluttet på pillen for en mnd siden og håper ikke det tar for langt tid før det klaffer! Har hatt en negativ test og håper på å slippe unna fler av de :snurt:

Skjønner meg ikke på de som bare plutselig blir gravid uten å prøve. Virker helt håpløst her jeg sitter nå :sukk:

Ja, men en mnd. er jo ikke mye, kanskje det klaffer neste mnd:)

Ja, han sa jo igår han tenkte på at kanskje han skulle bli pappa på nyåret, men at han synes det var litt skummelt også :rodmer: Men at juli skulle vi begynne...

Håper han går med på det snart, vis jeg er kjempe snill med han,

vet ikke hva jeg skal gjøre, vil bli prøver NÅ! :)

Du er heldig..

Hvor gammel er du da? 23 og 28 her :)

Endret av lykkelig89
Skrevet

Ja, men en mnd. er jo ikke mye, kanskje det klaffer neste mnd:)

Ja, han sa jo igår han tenkte på at kanskje han skulle bli pappa på nyåret, men at han synes det var litt skummelt også :rodmer: Men at juli skulle vi begynne...

Håper han går med på det snart, vis jeg er kjempe snill med han,

vet ikke hva jeg skal gjøre, vil bli prøver NÅ! :)

Du er heldig..

Hvor gammel er du da? 23 og 28 her :)

Ja det er nettopp det, så krysser fingrene for neste mnd :briller: Men er jo enig med mannen din, det blir nok litt små skummelt når jeg sitter der med en positiv test i hånda, nå er liksom alt fokus på å få det til :tongue:

Tror det er noe spesielt med mannfolk, for sånn var han her også, pratet mye om det, men ville ikke helt begynne å prøve :P Så det er bare å legge godsiden til, så tar det ikke lange tiden før han gir seg :) :)

Samboeren er 34 og har ei datter på 6 fra før, og jeg er 22 :)

Skrevet

Ja det er nettopp det, så krysser fingrene for neste mnd :briller: Men er jo enig med mannen din, det blir nok litt små skummelt når jeg sitter der med en positiv test i hånda, nå er liksom alt fokus på å få det til :tongue:

Tror det er noe spesielt med mannfolk, for sånn var han her også, pratet mye om det, men ville ikke helt begynne å prøve :P Så det er bare å legge godsiden til, så tar det ikke lange tiden før han gir seg :) :)

Samboeren er 34 og har ei datter på 6 fra før, og jeg er 22 :)

Åå, men han har mange år hatt lyst på da :)

Får bare gjøre det ja, TIPS? :)

Får følge med på deg :) håper det setter seg raskt :)

Skrevet

Åå, men han har mange år hatt lyst på da :)

Får bare gjøre det ja, TIPS? :)

Får følge med på deg :) håper det setter seg raskt :)

Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg klarte å overtale han :overrasket: , men er vel noe med det at han fikk vende seg til tanken :) Men det var liksom uansett hvor man var, på shopping eller så på tv, så var det gravide over alt virket det som :gjeiper: Så ingen av oss fikk "fred" i fra tanken..

Jo takk! :duskedame:

Håper du slipper å vente alt for lenge til før dere prøver! ;)

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg klarte å overtale han :overrasket: , men er vel noe med det at han fikk vende seg til tanken :) Men det var liksom uansett hvor man var, på shopping eller så på tv, så var det gravide over alt virket det som :gjeiper: Så ingen av oss fikk "fred" i fra tanken..

Jo takk! :duskedame:

Håper du slipper å vente alt for lenge til før dere prøver! ;)

Som jeg skrev så sier han jo juli, men får se, kanskje han bare sier vi kan droppe kondom nå ;)

Skrevet

Som jeg skrev så sier han jo juli, men får se, kanskje han bare sier vi kan droppe kondom nå ;)

Jeg krysser fingrene for det jeg! :) :) :)

Min min flaks så er du gravid før meg :gjeiper: Problemet er vel det at man ønsker det så veldig at man ødelegger for seg selv.. :sukk:

Men, skal ikke henge med leppa helt enda. er jo kun en mnd :)

Gleder meg til å høre hvordan du får overtalt han :lur:

Skrevet

Jeg krysser fingrene for det jeg! :) :) :)

Min min flaks så er du gravid før meg :gjeiper: Problemet er vel det at man ønsker det så veldig at man ødelegger for seg selv.. :sukk:

Men, skal ikke henge med leppa helt enda. er jo kun en mnd :)

Gleder meg til å høre hvordan du får overtalt han :lur:

;)

får rett og slett bare være grei å ikke presse han...

Lykke til, adder deg som venn her :)

Skrevet

;)

får rett og slett bare være grei å ikke presse han...

Lykke til, adder deg som venn her :)

Sikkert det lureste, de mannfolkene finner ut av det til slutt :)

Skrevet

Noen andre som har gode råd i ventetiden???

Gjest B.Davis *
Skrevet

Vi skulle også begynne å prøve i juli/august, men nå har vi kuttet ut prevensjonen (som forsåvitt var å hoppe av i svingen :-P)

Det var jeg som ville mest, men han kom på gli av seg selv etterhvert. Han sa at det var jo ikke så farlig at jeg ble gravid siden vi skulle begynne snart uansett, selvom han helst ville vente litt til pga sommer, fest & alkohol. Alkohol klarer jeg meg fint uten :-)

Han er jo ikke like "gira" som meg for at det skal klaffe nå med en gang, men det er jo jeg som har kontroll på eggløsning osv. Så jeg hiver han jo i seng når det passer :-P Men han sier han gleder seg veldig til jeg blir gravid <3

Skrevet

Så spennende at dere skal prøve å få en liten en i juli:) Forrige august snakket jeg og min kjære om at vi skulle prøve å bli gravid augusten som kommer, men i oktober bestemte vi oss for at vi bare ville begynne i februar og da klaffa det med engang!:P Vi ville egentlig begynne i august for da skulle vi få et vår/sommer barn og det vi hadde minst lyst på var et desemberbarn, men det er jo litt dumt å tenke på den måten. Nå får vi et desemberbarn og det går jo egentlig helt greit!

Skrevet (endret)

Så spennende at dere skal prøve å få en liten en i juli:) Forrige august snakket jeg og min kjære om at vi skulle prøve å bli gravid augusten som kommer, men i oktober bestemte vi oss for at vi bare ville begynne i februar og da klaffa det med engang!:P Vi ville egentlig begynne i august for da skulle vi få et vår/sommer barn og det vi hadde minst lyst på var et desemberbarn, men det er jo litt dumt å tenke på den måten. Nå får vi et desemberbarn og det går jo egentlig helt greit!

Ja, men da har dere jo ventet noen mnd. dere også,

jeg får bare smøre meg med tålmodighet.

Så koselig dere er gravide, gratulerer og lykke til :)

Endret av lykkelig89
AnonymBruker
Skrevet

skjønner at du er utålmodig ;) vi bestemte oss i fjord for å bli prøvere, men da var jeg allerede 3 uker på vei, så her klaffa det før :D

Så nå er det bare 7 uker igjen, å dattra vår på 4 gleder seg til og bli storesøster :rodmer:

Ønsker dere alle masse lykke til :klemmer:

jente 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...