AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Er det sånn at menn på nettdatingssider er redd for å kontakte pene jenter? Jeg blir nesten litt lei meg jeg, hører at det liksom er en slags "norm" at jenter får så sinnsykt overveldende mye post og oppmerksomhet på slike sider. Jeg får nesten ingenting Ute i det virkelige liv får jeg masse masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, blir bedt på dater stadig vekk, og det er skikkelig kjekkaser som "henger rundt" meg. Føler meg egentlig ganske omsvermet, men hvor seriøse disse irl guttene er kan vel diskuteres. Er jo derfor jeg tenkte kanskje det var letter å finne noen seriøse på nett. Poenget er at jeg vet jeg ser bra ut, og bildene jeg har på siden der er også bra (i følge irl folk hvertfall). En del av de jeg har tatt kontakt med selv har svart, og sagt at de liker profilen min osv, har også blitt et par dater. Er egentlig ikke det som er problemet mett, jeg bare lurer oppriktig på hvorfor så få ta initiativ til å ta kontakt med meg?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Kommer ann på hvilken side du er registrert på.
Sommee Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Kommer ann på hvilken side du er registrert på. Ennå viktigere er alder og bosted.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Ennå viktigere er alder og bosted. Starten av 20-årene, Oslo
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Starten av 20-årene, Oslo hmm, merkelig! Da burde du ha fåt masse meldinger! Kanskje du ikke er så forogen? Smiler du på bildet? Kanskje det ser ut som du prøver å fremstå som "deilig"-trutmunn, struttepupper, overtuppert hår osv, altså at du fremstår som trashy? Det høres hvertfall veldig rart ut at en pen oslo- jente i begynnelsen av 20-årene ikke får haugevis med mail.
Gjest Lurifix Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Er det sånn at menn på nettdatingssider er redd for å kontakte pene jenter? Da jeg var yngre var jeg redd for pene jenter, men så fant jeg ut at de var like redd for meg 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 hmm, merkelig! Da burde du ha fåt masse meldinger! Kanskje du ikke er så forogen? Smiler du på bildet? Kanskje det ser ut som du prøver å fremstå som "deilig"-trutmunn, struttepupper, overtuppert hår osv, altså at du fremstår som trashy? Det høres hvertfall veldig rart ut at en pen oslo- jente i begynnelsen av 20-årene ikke får haugevis med mail. Jeg har tidligere jobbet som modell, så har ihvertfall inntrykk av at jeg er forholdvis fotogen. Jeg smiler på bildet ja, men ikke noe sånn overdrevent, bare et hyggelig, vanlig smil. Er heller ikke et av modellbildene jeg har valgt som profilbilde. Ikke noe sånn fjortis opplegg med trutmunn eller trashy struttepupper heller :gjeiper: Bare et helt vanlig bilde hvor jeg ser naturlig ut og som jeg synes representerer meg godt
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har tidligere jobbet som modell, så har ihvertfall inntrykk av at jeg er forholdvis fotogen. Jeg smiler på bildet ja, men ikke noe sånn overdrevent, bare et hyggelig, vanlig smil. Er heller ikke et av modellbildene jeg har valgt som profilbilde. Ikke noe sånn fjortis opplegg med trutmunn eller trashy struttepupper heller :gjeiper: Bare et helt vanlig bilde hvor jeg ser naturlig ut og som jeg synes representerer meg godt hehe, kanskje de går utifra at du ikke er interessert og ikke tør å risikere å bli avvist? Selv har jeg motsatt erfaring, at gutta ikke tør å sjekke meg opp i virkeligheten, hvertfall ikke før de har møtt og snakket med meg flere ganger først.. ..men på sukker får jeg meldinger av gutter som ikke hadde greid å svare meg på et enkelt spørsmål uten å ble stressa og nervøs (ikke meningen å høres ufyselig ut, men det er som det er ). Nettdaiting er ikke til å bli klok av!!
Lizbeth Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har i alle fall fått høre "Oi, så artig at du tok kontakt! Har tenkt på det mange ganger, men tenkte at det kanskje ikke ville være interessant for deg" osv. Dårlig selvtillit er ikke det jeg setter størst pris på, så slik blir ikke lagt mer vekt på enn at jeg spør litt om hvorfor han ikke skulle være interessant for meg og lignende. Hva med at DU tar kontakt med de DU syns er interessant? =) 1
Sommee Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har i alle fall fått høre "Oi, så artig at du tok kontakt! Har tenkt på det mange ganger, men tenkte at det kanskje ikke ville være interessant for deg" osv. Dårlig selvtillit er ikke det jeg setter størst pris på, så slik blir ikke lagt mer vekt på enn at jeg spør litt om hvorfor han ikke skulle være interessant for meg og lignende. Hva med at DU tar kontakt med de DU syns er interessant? =) Jeez.., send han på sjarmørskolen..
Sommee Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Jeg har tidligere jobbet som modell, så har ihvertfall inntrykk av at jeg er forholdvis fotogen. Jeg smiler på bildet ja, men ikke noe sånn overdrevent, bare et hyggelig, vanlig smil. Er heller ikke et av modellbildene jeg har valgt som profilbilde. Ikke noe sånn fjortis opplegg med trutmunn eller trashy struttepupper heller :gjeiper: Bare et helt vanlig bilde hvor jeg ser naturlig ut og som jeg synes representerer meg godt Har litt vanskelig for å tro deg..., sikker på at du ikke har mange absolutte krav, slik at du ikke har særlig mange matcher, eller er det trolling på gang.. Endret 9. mai 2012 av Sommee
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 Har litt vanskelig for å tro deg..., sikker på at du ikke har mange absolutte krav, slik at du ikke har særlig mange matcher, eller er det trolling på gang.. Nei, jeg troller ikke. Har da ingen grunn til å gjøre det Er jo liksom derfor jeg spør da, for skjønner det ikke helt selv. Synes det er så leit Har ingen absolutte krav..
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 hvis du hires like stuck up ut på profilen din som du gjør her så kanskje det er grunnen.....ydmykhet er en kjempefin kvalitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå