Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som overskriften sier; er det mulig å få seg kjæreste hvis man er en tørrstokk som aldri har lært seg å flørte, altså en voksen person?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, som overskriften sier; er det mulig å få seg kjæreste hvis man er en tørrstokk som aldri har lært seg å flørte, altså en voksen person?

da må du finne ei som er lik deg selv. altså en tørrstokk

AnonymBruker
Skrevet

Om du møter en person du liker vil du vel automatisk vise frem dine beste sider? Liker personen det, så ja, da kan det hende dere blir kjærester :) Flørting er bare en måte å vise frem sine beste sider på

Skrevet

Går det, men flørt er jo en måte å vise andre at du liker dem på. Hvis du greier å vise dette på andre måter så ser jeg ikke noe problem :)

Gjest Janus
Skrevet

Flørting er ofte forbundet med humor og det er ikke alle som har den type personlighet som man ofte forbinder med typisk "flørting".

Så svaret er ja, det er mulig å få seg kjæreste uten å "flørte".

Men hva er egentlig en tørrstokk? Jeg vil anta at du har en flørtete side som du rett og slett ikke har tillatt å utfolde på en naturlig måte fordi du er tilbakeholden. Alle har sin unike måte å kommunisere på, så det er ingen fasit her.

:)

Skrevet (endret)

Jeg vet om mange tørrstokker som har kjærester.. Jeg kjenner også til både stygge, deprimerte, asosiale og sykelig sjenerte mennesker som har både samboere og unger

Så det GÅR altså an, men ikke spør meg hvordan :gjeiper:

Endret av Knirke
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye vanskeligere. Flørt skaper tiltrekning. Kan du ikke flørte vil du i de aller fleste tilfeller bli sett på som en venn. Derfor: Lær å flørte. Ta en tur ut på byen bare for å observere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...