Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe ny koffert og lurer på hvor det er best å gå? Er på utkikk etter en trillekoffert med 4 hjul og som er så stor som mulig (men fortsatt innenfor de lovlige grensene til flyselskapene).

Noen som har noen tips?

Skrevet

Stortsett alle veskebutikker selger greie kofferter. Bagorama, morris og citybag feks.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en stor hardcase koffert i Krakow til 700 kroner på et at de store kjøpesenterene. Veldig god kvalitet.

Skrevet

Når det gjelder koffert er det kun en som gjelder: Samsonite. Det er min mening hvertfall. Utrolig bra koffert og veldig bra garanti. Kjøp koffert av noen som virkelig kan det! Min erfaring er at det lønner seg å gå på den lokale "veske butikken", som har vært der i "alle år".

• Liker 2
Skrevet

Når det gjelder koffert er det kun en som gjelder: Samsonite. Det er min mening hvertfall. Utrolig bra koffert og veldig bra garanti. Kjøp koffert av noen som virkelig kan det! Min erfaring er at det lønner seg å gå på den lokale "veske butikken", som har vært der i "alle år".

Skriver under på denne. Kjøper du en samsonite koffert kan du regne med å ha den i 10/20 år. De er uslitelige, og har i tillegg ganske lang garanti tid mellom 5-10 år.

Skrevet

Kjøp Samsonite ja!

Jeg har hatt mange kofferter opp gjennom årene som alle har gått i stykker veldig lett.

Men ikke de jeg har nå! American Traveller er også veldig bra, og eid av Samsonite. Like bra kvalitet. Jeg har en av hver.

Har du Samsonite og kofferten mot all formodning skulle bli ødelagt av flyselskapet, så erstatter de den. Det fikk jeg beskjed om da jeg kjøpte min.

Det gjelder kun Samsonite sa hun som solgte den.

Skrevet (endret)

Drar denne opp igjen... Er det noen av dere som har erfaring med merket Delsey?

Edit: jeg er ikke ts, men trenger gode råd. Har en gammel Delsey som funker fint, men har lyst å bytte den siden den har gammeldagse hjul.

Endret av Best
Gjest Blondie65
Skrevet

Har hatt en Delseykoffert - ikke spesielt imponert over kvaliteten. Den røk i et hjørne etter noen år.

Og dere Samsonite tilhengere: jeg har eid et eneste Samsonite produkt. Det var riktignok en liten trillekoffert, men der røk hjulet etter kort tid.

Hardcase kofferter liker jeg ikke. Jeg har en Roncato som jeg kjøpte på Morris - denne er jeg svært fornøyd med. De har dette merket på City Bag også. Sist jeg kjøpte koffert kjøpte jeg koffert der av et annet merke. Denne kofferten har fire hjul som gjør at den kan trille oppreist. Den er også myk. Fikk gode råd av betjeningen i Galleriet.

Skrevet

Jeg har en som ser ut som denne inni, men ligner mer på denne utenpå (har samme låsesystem blant annet).

Jeg elsker kofferter med 4 hjul! :rodmer:

Jeg ville gått for Samsonite. Har selv en trillebag fra Samsonite som jeg er veldig fornøyd med, og gikk veldig greit å bytte den når den ble ødelagt (en knapp som datt av, de har senere trukket tilbake den utgaven jeg kjøpte, bagen altså) :)

AnonymBruker
Skrevet

Dytter... Flere erfaringer?

Det er en KOFFERT du spør om. Ikke en bil.

• Liker 1
Skrevet

Det er en KOFFERT du spør om. Ikke en bil.

:fnise: Ser poenget, men til mitt forsvar så har jeg tenkt å beholde kofferten lenge, bil bytter jeg omtrent hvert år:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor som helst der de selger Samsonite. :popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken koffert er det som er den letteste nå igjen?

Skrevet

Samsonite Cosmolite er av de letteste på markedet. Jeg vil likevel anbefale en i vanlig hardplast, da disse er nærmest uslitelige. (Jeg har jobbet hos Bagorama).

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en den største i hardskall de hadde på Europris. To hjul, men er helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...